Erin Winters

کارآفرین و یوتیوبر

ارین وینترز - با نام مستعار ارین در تقاضا - یک کارآفرین، یوتیوب‌بر، و خود را "نجواکننده برند" توصیف می‌کند که در مأموریتی است تا به دیگران کمک کند رشد و شکوفا شوند با کمک شبکه‌های اجتماعی. بازاریابی رسانه ای، استراتژی برند و بهره وری. از طریق محتوای رسانه‌های اجتماعی، دوره‌های آنلاین و موارد دیگر، ارین به افراد مزدور، صاحبان کسب‌وکار و تولیدکنندگان محتوا کمک می‌کند تا اهداف خود را شکست دهند، برندهای خود را ارتقا دهند و کسب‌وکار خود را با اطمینان اداره کنند.

ارین وینترز به بیش از 300 هزار مشترک کمک کرده تا نکات و نکات اداره یک کسب و کار را در کانال YouTube خود بیاموزند—و در این فرآیند کسب و کار خود را رشد داده است. در کلاس Skillshare آتی خود، او مشتاق است که تمام اسرار مربوط به اینکه وبلاگ نویسی چگونه به کسب و کارش سود می رساند و چگونه می توانید از آن به عنوان یک ابزار بازاریابی قدرتمند برای کار خود استفاده کنید، به اشتراک بگذارد.

چه یک حرفه ای بازاریابی باشید و چه یک تولید کننده محتوای آزاد، همه ابزارهای لازم برای برنامه ریزی، فیلمبرداری و ویرایش وبلاگ های جذاب را کنار می گذارید.

دوره های این مدرس:

آموزش بازاریابی: استفاده از یوتیوب برای انسانی کردن برند شما

Marketing: Using YouTube to Humanize Your Brand

اعتماد به نفس خود را تقویت کنید تا با YouTuber، استراتژیست محتوا، و صاحب Erin On Demand، Erin Winters، شروع به ایجاد محتوای ویدیویی انسانی برای برند خود کنید! مو..."


آموزش وبلاگ نویسی برای تجارت: برند خود را با ویدیو بسازید

Vlogging for Business: Build Your Brand with Video

"آیا می خواهید ارتباط و اعتماد بیشتری با مشتریان خود ایجاد کنید؟ از طریق قدرت وبلاگ نویسی به برند خود چهره ای انسانی ببخشید! قرار گرفتن جلوی دوربین. .."