KC Nwakalor

عکاس و تهیه کننده مستند

KC Nwakalor یک عکاس مستند، مربی تهیه کننده است که بین منچستر، بریتانیا و ابوجا، نیجریه مستقر است. او به طور گسترده در سراسر غرب آفریقا کار کرده است، و از طریق کار خود، او مسائل واقعی اجتماعی، اقتصادی، بهداشتی و زیست محیطی در آفریقا و دیاسپورای آفریقا را انسانی می کند.

او توسط نشریات و سازمان های بین المللی برجسته مانند نیویورک تایمز، بلومبرگ، فایننشال تایمز، سی ان ان، لوموند، USAID، یونیسف، برنامه جهانی غذا (WFP)، پزشکان بدون مرز (MSF)، ادوبی، سفارش داده شده است. Seplat Energy، OSIWA، OXFAM، Global Citizen، NPR، بقیه جهان، مشارکت دولت باز، Sightsavers، Mines Advisory Group (MAG)، کمیته نجات بین المللی (IRC)، عفو بین الملل، Jeune Afrique، Options UK، Ipas، Empower Africa، New Incentives، Already Alive، DDC، Jpeigo، Hedayah، Cherie Blair Foundation، Flexisaf Foundation و Connected Development. KC در نیویورک تایمز، مجله Business Week، BBC، Aljazeera، NPR، واشنگتن منتشر شده است. پست، CGTN، گزارش آفریقا، MSN، مجله Wordt Vervolgd، و مجله Bright، در میان دیگران.

او دارای مدرک لیسانس زیست شناسی از دانشگاه ابوجا است، پس از آن دوره فوق لیسانس عکاسی روزنامه نگاری را در موسسه عکاسی نیویورک به پایان رساند و در چندین کارگاه عکاسی/بررسی نمونه کارها مانند کارگاه عکاسی خبری ریخته گری آکادمی VII در کیگالی شرکت کرده است. کارگاه عکاسی تحریریه بررسی نمونه کارها مگنوم، بررسی نمونه کارها Blink New York Times در نیویورک، کارگاه عکس Prism و کارگاه داستان سرایی Canon در لاگوس. او یک دریافت‌کننده صندوق اجتماعی Adobe Creative Residence در سال 2020، نامزد World Press Photo 6X6 Global talent 2020 است و آثار خود را در سطح بین‌المللی به نمایش گذاشته است.

KC یکی از بنیانگذاران (مجله عکاسی چاپی است که از خلاقان آفریقایی حمایت می کند)، عضو Diversify Photo (یک مجموعه جهانی از خبرنگاران تصویری BIPOC)، و پایگاه اطلاعات عکاسی خبری آفریقا (APJD) (پروژه مشترک World Press Photo و Everyday Africa). او در رویدادهای انجمن عکاسی سلطنتی، World Press Photo و رویدادهای Magnum Learn صحبت کرده است.

او همچنین عکاسی را در و در کارگاه های مختلف عکاسی تدریس می کند. وقتی KC در حال انجام وظیفه نیست، روی پروژه های شخصی خود کار می کند.

دوره های این مدرس:

آموزش اصول عکاسی: ایجاد عکس های قدرتمند با تکنیک های ترکیب بندی

Photography Fundamentals: Creating Powerful Photos with Compositional Techniques

"در این کلاس، عکاس مستند و عکاس خبرنگار، KC Nwakalor تکنیک های مختلف ترکیب بندی را که می توانید برای داشتن یک شرط بندی استفاده کنید، تجزیه و تحلیل می کند.


آموزش ویرایش عکس: چگونه عکس های خود را مانند یک حرفه ای تنظیم کنید

Photo Editing: How to Curate Your Photos Like a Pro

"قدرت داستان سرایی را از طریق تکنیک های خلاقانه ویرایش عکس که توسط عکاسان برجسته و ویرایشگرهای عکس استفاده می شود، باز کنید. هیچ کمبودی برای pho با استعداد وجود ندارد. .."


آموزش مقدمه ای بر عکاسی خبری: چگونه از عکاسی برای گفتن داستان های خبری استفاده کنیم

Intro to Photojournalism: How to Use Photography to Tell News Stories

"در این کلاس، KC Nwakalor، عکاس، عکاس مستند و تهیه کننده مشهور، اجزای مختلف عکاسی خبری معاصر را تجزیه و تحلیل می کند.


آموزش Live Encore: یک نمونه کار عکاسی حرفه ای ایجاد کنید

Live Encore: Create a Professional Photography Portfolio

"کار خلاقانه خود را با یک نمونه کار حرفه ای در بهترین حالت به نمایش بگذارید! عکاس مستند KC Nwakalor به نمونه کارهای خود متکی است تا خود را به عنوان یک عکاس معرفی کند. .."


آموزش یک سبک عکاسی متمایز ایجاد کنید و از بین مردم متمایز شوید

Develop a Distinctive Photographic Style & Stand Out from the Crowd

"در این کلاس، KC Nwakalor، عکاس و تهیه کننده مشهور مستند، نکات دقیق و کاربردی را برای کمک به شما در توسعه سبک عکاسی و ... ارائه می دهد."


آموزش گفتن داستان در تصاویر: راهنمای ایجاد یک داستان عکس

Telling Stories in Pictures: A Guide to Creating a Photo Story

"در این کلاس، عکاس مستند و عکاس خبرنگار، KC Nwakalor روند ایجاد یک داستان عکس را به اشتراک گذاری فرآیندهای دقیق از sta. . .."


آموزش تکنیک های ترکیب بندی پیشرفته: سطح عکاسی خود را ارتقا دهید

Advanced Compositional Techniques: Level Up Your Photography

"یادگیری تکنیک های ترکیب بندی فقط برای مبتدیان نیست. داشتن درک عمیق از ترکیب به شما کمک می کند چشم خود را برای بهبود آگاهی بصری خود آموزش دهید.