Darrel Wilson

طراح وردپرس، بازاریاب دیجیتال

سلام همه. من اینجا هستم تا به همه شما کمک کنم تا وب سایت های شگفت انگیز وردپرس ایجاد کنید. کمی در مورد من، من با یک لیسانس از Cal State Northridge فارغ التحصیل شدم و همچنین اشفورد مدرک لیسانس گرفت. من کارم را رها کردم تا تجارت طراحی وب خودم را راه اندازی کنم و اکنون به عنوان طراح وردپرس و بازاریاب دیجیتال مشغول به کار هستم. من همچنان به ایجاد آموزش های رایگان در بازاریابی دیجیتال و آموزش وردپرس ادامه می دهم.

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه یک وبلاگ وردپرس 2017 بسازیم -

How To Make A Wordpress BLOG 2017 -

" از طرح زمینه فروش شماره 1 برای وردپرس در سیاره استفاده کنید. من به آموزش و ایجاد بیش از 500 وب سایت وردپرس کمک کرده ام! برای ما ظاهری مدرن و شگفت انگیز داشته باشید. .."


آموزش 10 بهترین تم رایگان وردپرس 2017!

Top 10 Best Free Wordpress Themes 2017!

"آیا می خواهید بهترین تم های وردپرس رایگان برای وردپرس در سال 2017 را ببینید؟ در این ویدئو، من در مورد برخی از تم های وردپرس رایگان واقعا شگفت انگیز صحبت خواهم کرد که می توانید از آنها برای ... استفاده کنید."


آموزش بهترین میزبانی وب برای وردپرس 2017

Best Web Hosting For Wordpress 2017

"آیا به دنبال بهترین میزبانی وب برای میزبانی وب سایت وردپرس خود هستید؟ در این ویدیو، من هر یک از این ارائه دهندگان میزبانی وب را آزمایش می کنم تا هاس دقیقی را برای شما به ارمغان بیاورم."


How To Make A Wordpress Website 2017 - آموزش تم Divi

How To Make A Wordpress Website 2017 - Divi Theme Tutorial

چرا در این دوره شگفت انگیز شرکت کنید؟ من عاشق وردپرس و تم divi هستم. من به هزاران نفر یاد داده ام که چگونه از وردپرس استفاده کنند! از طرح زمینه فروش شماره 1 برای وردپرس در صفحه استفاده کنید.


آموزش چگونه یک وب سایت املاک و مستغلات با وردپرس 2017 بسازیم

How To Make A Real Estate Website With Wordpress 2017

هاست را از اینجا دریافت کنید: http://www. دارلویلسون com/tmdhosting از کد "Darrel626" برای حداکثر تخفیف استفاده کنید! تم Agentpress Pro را خریداری کنید: https://darrelwilson. com/a. ..


نحوه ایجاد یک کسب و کار میزبانی وب با Wordress - آموزش WHMCS

How To Create A Web Hosting Business With Wordress - WHMCS Tutorial

" همچنین در اینجا چند مهر زمانی وجود دارد که به شما کمک می کند تا در این ویدیو دنبال کنید، فقط در صورتی که کل آموزش وردپرس را در یک تنظیم نمی خواهید :)"


چگونه یک وب سایت وردپرس 2020 بسازیم | آموزش تم Divi

How To Make A Wordpress Website 2020 | Divi Theme Tutorial

یاد بگیرید که چگونه یک وب سایت وردپرس با شماره 1 محبوب ترین موضوع وردپرس در جهان، موضوع divi بسازید


چگونه با وردپرس 2019 وب سایت بسازیم - آموزش تم Divi

How To Make A Website With Wordpress 2019 - Divi Theme Tutorial

دریافت 70% تخفیف هاست: https://www. دارلویلسون com/siteground70دانلود تم Divi: https://www. دارلویلسون com/diviدانلود تصاویر نسخه ی نمایشی: https://s3-us-wes. ..


آموزش نحوه ایجاد یک وب سایت وردپرس 2016-2017 ( تم جدید Divi!)

How To Create A Wordpress Website 2016-2017 ( NEW Divi Theme!)

چرا در این دوره شگفت انگیز شرکت کنید؟ من بیش از 15،000،000 دقیقه با بیش از 4 میلیون بازدید دارم. در 180 کشور از طرح زمینه فروش شماره 1 برای وردپرس در T استفاده کنید.


آموزش تم های کودک Divi برای وردپرس

Divi Child Themes For Wordpress

"در این آموزش تم divi، من به شما نشان خواهم داد که چگونه یک کتابخانه از تم های کودک divii را نصب کنید که می تواند ساعات کار شما را ذخیره کند. تم های فرزند divi بسیار سیم کارت هستند. ..."


آموزش How To Make A Wordpress Website 2017 - Elementor Page Builder

How To Make A Wordpress Website 2017 - Elementor Page Builder

"یاد بگیرید چگونه یک وب سایت وردپرس شگفت انگیز ایجاد کنید! استاد وردپرس و صفحه ساز Elementor! چرا در این دوره شگفت انگیز شرکت کنید؟ من بیش از 15،000،000 دقیقه دارم. .."


آموزش چگونه یک تجارت آنلاین تی شرت بسازیم [گام به گام]

How To Make A T-Shirt Business Online [STEP BY STEP]

"در اینجا برخی از پیوندهایی وجود دارد که به شما کمک می کند تا در این آموزش گام به گام دنبال کنید میزبانی را دریافت کنید: https://darrelwilson. com/70 تخفیف از Printful دیدن کنید. .."