Shane Eth

بهترین درس های انگلیسی

اسم من شین است و من یک معلم انگلیسی واجد شرایط برنده جایزه از استرالیا هستم. من بیش از هفت سال است که به دانش آموزانی از سراسر جهان انگلیسی تدریس می کنم. این تجربه به من این امکان را داده است که بهترین روش ها را برای آموزش زبان انگلیسی به دانش آموزانی که زبان اصلی آنها انگلیسی نیست، بیاموزم.

اکنون می‌خواهم معلم شما باشم تا بتوانید شروع به بهبود زبان انگلیسی خود کنید تا فرصت‌های بیشتری در زندگی حرفه‌ای و شخصی خود داشته باشید.

اگر ایده‌ای برای دوره‌هایی دارید که می‌خواهید آن را برگزار کنیم، لطفاً برای ما پیام ارسال کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش دوره مکالمه انگلیسی 2022: اسرار تلفظ (گوش دادن بهتر نیز!)

English Speaking Course 2022: Pronunciation Secrets (Better Listening Too!)

"این ممکن است مهم ترین انگلیسی باشد که تا به حال یاد گرفته اید! به نظر شما صحبت کردن به زبان انگلیسی سخت است؟ آیا فکر می کنید درک انگلیسی زبانان سخت است؟ آیا شما اف. .."


آموزش گرامر انگلیسی و الگوهای صحبت کردن (شما باید اینها را بدانید!)

English Grammar And Speaking Patterns (You MUST Know These!)

«اگر الگوهای انگلیسی را نمی دانید، احتمالاً نمی توانید انگلیسی را به درستی صحبت کنید. در این دوره من به شما در مورد الگوهای اولیه زبان انگلیسی و چگونگی آموزش خواهم داد. .."


آموزش بهترین دوره واژگان انگلیسی گفتاری 2022

BEST Spoken English Vocabulary Course 2022

"در این دوره شما واژگان، افعال عبارتی و اصطلاحاتی را که گویشوران بومی در گفتار انگلیسی و زندگی روزمره استفاده می کنند، یاد خواهید گرفت. واژگان به 3 تقسیم شده است.


آموزش دوره کامل تلفظ انگلیسی 2022 (مهارت های گفتاری)

Complete English Pronunciation Course 2022 (Speaking Skills)

"دوره 4 ساعته گام به گام برای بهبود مهارت های تلفظ خود تا بتوانید مانند یک انگلیسی زبان مادری به وضوح و با اطمینان انگلیسی صحبت کنید. واقعیت. .."


آموزش دوره کامل گرامر انگلیسی 2022 – مبتدی تا پیشرفته

Complete English Grammar Course 2022 – Beginner To Advanced

"//دوره گرامر 6 ساعته گام به گام//مبتدی تا پیشرفته//درک معانی جملات انگلیسی//جملات صحیح بسازید//با اطمینان در E. . . .."


آموزش نحوه یادگیری انگلیسی یا هر زبانی (فرآیند ساده 7 مرحله ای)

How To Learn English Or ANY Language (Simple 7 Step Process)

"می خواهید ساده ترین راه را برای یادگیری زبان انگلیسی یا هر زبان دیگری بدانید؟ خوب دیگر نگاه نکنید! در این دوره من قصد دارم روش 7 مرحله ای آسان را با شما به اشتراک بگذارم. .."