Ankit Bhatia

فیلمساز سفر

سلام، من Ankit Bhatia هستم، یک فیلمساز و یوتیوبی که تمرکزش بر فیلمسازی سفر است. من با چندین برند برای کانال یوتیوب خود همکاری کرده‌ام و نه تنها بر روی ویدیوهای مسافرتی، بلکه آموزش‌های فیلم‌سازی و بررسی تجهیزات نیز کار کرده‌ام.

من کار تمام وقت خود را رها کردم تا رویای خود را برای سفر به جهان دنبال کنم و تجربیاتم را در این راه ثبت کنم. در طول سال‌ها، من ظاهر خاص خودم را توسعه داده‌ام - یک سبک داستان‌سرایی بداخلاق و سینمایی که باعث می‌شود کارم بلافاصله به تنهایی قابل تشخیص باشد.

امروز ویدیوهای من به هزاران نفر دسترسی پیدا می‌کند، زیرا تلاش می‌کنم از طریق سبک تداعی‌کننده عکسبرداری و تکنیک‌های ویرایش تجربی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه در اینستاگرام با Voice over Reels سینمایی رشد کنیم

How to Grow on Instagram with cinematic Voice over Reels

"چرا باید به این دوره بپیوندید؟ بعد از اینکه شروع به ساختن صدای سینمایی از طریق Reels کردم، رشد زیادی در اینستاگرام خود دیدم. زمانی که من شروع به ارسال قرقره ها کردم. .."


آموزش ویرایش فیلم سینمایی: معرفی هیجان انگیز یوتیوب

Cinematic Video Editing : Master Exciting Youtube Intro's

"در اینجا می‌خواهم به شما نشان دهم که چگونه می‌توانید Intros Crazy سینمایی برای ویدیوهای سفر با افکت‌ها و Transitions و سپس درجه‌بندی رنگ، موسیقی، جلوه‌های صوتی ایجاد کنید.


آموزش ویرایش ویدیو: فیلم های سینمایی سفر را در Premiere Pro ایجاد کنید

Video Editing: Create Cinematic Travel Videos in Premiere Pro

"متعجب هستید که چگونه می توانید از فیلم های خود برای ایجاد داستان های جذاب سفر استفاده کنید؟ همه چیز در مورد ویرایش است! به آنکیت باتیا، فیلمساز مسافرتی بپیوندید تا روند خود را به اشتراک بگذارد. .."