Nathan Jones

هنرمند دیجیتال | Clip Studio Paint

سلام، شما مردم زیبا! اسم من ناتان است من یک نویسنده، تصویرگر و خالق کتاب های مصور ساکن شیکاگو هستم.

من سفرم را به عنوان یک خلاق زمانی که پسری جوان بودم، احتمالاً در حدود 7 سالگی، زمانی که شروع به ساختن دنیاها و شخصیت هایی در ذهنم کردم که به نظرم جالب بودند، آغاز کردم. عادت های طراحی من زمانی شروع شد که سعی کردم از طراحی و احساس شخصیت های Dragon Ball Z تقلید کنم، که مطمئنم بسیاری از افراد نسل من می توانند با آن ارتباط برقرار کنند. من به مهارت‌های هنری‌ام در میان همکلاسی‌هایم افتخار می‌کردم، اما تا زمانی که به دبیرستان رسیدم در مورد هنر جدی نبودم. آن زمان بود که تخیل من به داستانی رسید که عمیقاً برایم معنی داشت. می خواستم دنیا و شخصیت های ذهنم را به چیزی قابل مشاهده و واقعی ترجمه کنم.

من برای مدت طولانی در سکوت در تلاش برای تصمیم‌گیری در مورد زیبایی‌شناسی خاص و احساسی که در داستانم می‌خواستم، کارم را تیز کردم، اما با گذشت زمان، متوجه شدم که باید در نقطه‌ای وارد شوید تا واقعاً نهایی شود. تصمیمات بزرگ ای کاش زودتر آن را کشف کرده بودم و می‌خواهم دیگران را نیز تشویق کنم که وارد شوند.

کار سفارشی تنها کار حرفه‌ای است که با مهارت‌های خلاقانه‌ام در گذشته انجام داده‌ام، با این باور که هنوز آنقدر خوب نبودم که به طور کامل خودم را وقف پروژه اشتیاقم کنم. اما زمان آن چیزی که من نیاز داشتم نبود. بنابراین بسیاری از ما سعی می‌کنیم منتظر بمانیم تا برای آن جهش آماده شویم، اما متوجه نمی‌شویم که آمادگی هرگز چیزی نیست که واقعاً به آن دست پیدا کنیم تا زمانی که در ضخامت آن نباشیم. من می‌خواهم به دیگران کمک کنم تا در اسرع وقت به این نتیجه برسند.

پس،

به ثمرات سفر خلاقانه من خوش آمدید، و باشد که همراهی مفید برای شما باشد.

دوره های این مدرس:

آموزش کلیپ رنگ استودیو | راهنمای مبتدیان

Clip Studio Paint | Beginner's Guide

"به تازگی Clip Studio Paint (CSP) را دانلود کردم، اما از رابط کاربری آن کمی غرق شده اید؟ یا، آیا شما به سادگی به آثار هنری دیجیتال علاقه مند هستید، اما نمی دانید..."