Frederik Daneels

زندگی آموز - معلم

سلام، من فردریک هستم. من عاشق یادگیری هستم. هدف من دستیابی به درک بیشتر از زندگی است. طبیعت یکی از بزرگترین معلمان من است، در کنار تعداد زیادی کتاب. امیدوارم بتوانم دانشی را به دیگر جویندگان زندگی منتقل کنم. تدریس بهترین روش برای به دست آوردن درک عمیق تر از هر نوع موضوعی است.

به‌عنوان یک فریلنسر تازه‌کار، تا حد امکان مشتریان بیشتری می‌خواهیم. و هنگامی که در موقعیتی قرار گرفتیم که مشتریان کافی یا حتی بیش از حد داشته باشیم، می خواهیم آزادی خود را بازگردانیم، ترجیحاً بدون اینکه از درآمد مالی فعلی خود صرف نظر کنیم. این همان چیزی است که من آن را The Freelance Trap می نامم. و اینجاست که من وارد می شوم...

کسب و کار من "Beyondfreelancing" حول کمک به دیگران برای طراحی زندگی و کار هنری به گونه ای است که از آن سبک زندگی پشتیبانی می کند. متأسفانه، من بسیاری از مردم را می بینم که دقیقاً برعکس عمل می کنند، شبانه روز کار می کنند و سعی می کنند زندگی را در اطراف آن تحت فشار قرار دهند.

یکی از اعتقادات اصلی من این است که هر چیزی را می توان آموخت، و Skillshare گواه فوق العاده ای برای این موضوع است. یکی دیگر از باورهای من این است که رشد طبیعی است، به این معنی که رشد چیزی آسان است. بخش سخت این است که رشد را حفظ کنید، بنابراین رشد بیش از حد وحشی یا تنها در یک جهت نیست. من خودم این را به سختی یاد گرفتم، و آنقدر سریع تجارت کردم که خودم (و همه اطرافیانم) را کاملاً در آنجا گم کردم.

زندگی متمرکز یک مهارت است و شادی زیادی به ارمغان می آورد. امیدوارم بتوانم اندکی از این مهارت را نیز به زندگی شما اضافه کنم.

فردریک دانیلز

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه قیمت مناسب برای محصول یا خدمات فریلنسری خود را پیدا کنید

How to find the right price for your freelance product or service

"به عنوان یک فریلنسر از خود می‌پرسید که آیا قیمت‌گذاری شما "درست" است. شاید قیمت شما خیلی پایین باشد؟ یا شاید خیلی بالا؟ *آهه* چگونه می دانید که قیمت مناسب برای شما چیست؟ .."