Mei-Ying Chow

سازنده محتوا//Scrapbooker

سلام، من Mei-Ying هستم - تلفظ می شود (may-ying). من دانشجوی فعلی دانشگاه اقتصاد و مدیریت در لندن هستم. بنابراین، دفترچه یادداشت با بودجه برای من همه شادی را به ارمغان می آورد!

من بیش از 3 سال پیش شروع به ساختن ویدیو در YouTube کردم. من عاشق این هستم که بتوانم هر مکانی را که بازدید می کنم در صفحات کتابم ثبت کنم، و همچنین به خانواده و دوستانم اسپرد اختصاص دهم. علی‌رغم اینکه سال‌ها این کار را انجام می‌دهم، هنوز هم رایج‌ترین «میز» من را می‌بینم که در واقع روی زمین نشسته و کتابم روی تختم است! دفترچه های من با ارزش ترین دارایی من هستند و راه بسیار خوبی برای روایت تصویری یک رویداد هستند. [خانواده و دوستان فقیر مجبور شده‌اند ساعت‌ها بنشینند و هر صفحه را با جزئیات مرور کنم! ]

از آنجایی که من در رشته اقتصاد تحصیل می‌کنم، منطقی به نظر می‌رسد که مطمئن شوم فرآیند ثبت اسکرپ‌بوک زمان و از نظر اقتصادی کارآمد است! من اصطلاح "" را تقریباً به عنوان یک نگرش ابداع کرده ام - صرفاً تلاش برای صرفه جویی در پول و موادی است که در غیر این صورت به سطل زباله می رفتند.

من واقعاً امیدوارم از کلاس من لذت ببرید و لطفاً آثار خود را در دفترچه یادداشت ارسال کنید - من عاشق به اشتراک گذاشتن الهام هستم!

دوره های این مدرس:

آموزش تبدیل خاطرات به اثر هنری: راهنمای مبتدیان برای Scrapbooking

Turning Memories into Artwork: A Beginner’s Guide to Scrapbooking

"می خواهید یاد بگیرید که چگونه خاطرات خود را به آثار هنری زیبا تبدیل کنید؟ در طول این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه صفحات زیبا را در اسکرپبو خود طراحی و ایجاد کنید. .."