Yonina De Vries

کمد سابق خلاق

سلام!

اسم من یونینا دی وریس است. من یک معلم و مربی هستم که دوست دارم به مردم کمک کنم تا با خلاقیت خود (دوباره) ارتباط برقرار کنند.

مانند بسیاری از افراد، قبلاً فکر می کردم که ساختن هنر کاری است که فقط دیگران می توانند انجام دهند. در واقع، هر زمان که یکی از درس‌هایم از من می‌خواست هر نوع شکل یا شی‌ای را طراحی کنم، به خاطر مهارت ضعیفم در طراحی معذرت‌خواهی می‌کردم!

تا زمانی که متوجه نشدم ساختن هنر چقدر می‌تواند شفابخش و آزاد باشد. ، که من جسارت شروع به کشف خلاقیت خود را پیدا کردم. من با تردید با چند مداد و یک کتاب رنگ آمیزی ماندالا به عنوان راهی برای مقابله با استرس شروع کردم. اکنون، من با آبرنگ، جوهر و گواش کار می‌کنم تا قطعاتی بسازم که برایم معنادار و نشاط‌آور هستند.

در Skillshare، امیدوارم بتوانم شما را تشویق کنم که منتقد درونی‌تان را کنار بگذارید، صدایی که می‌گوید ارزش ندارد. مگر اینکه کامل باشد، و به جای آن حس کنجکاوی و تعجب را در مورد آنچه شما نیز قادر به ایجاد آن هستید، دعوت کنید!

دوره های این مدرس:

آموزش شعر آبرنگ: رویکردی آگاهانه برای تصویرسازی و نوشتن شعر طبیعت

Watercolor Poetry: A Mindful Approach to Illustrating and Lettering Nature Poetry

"خوش آمدی! در این کلاس دوستانه مبتدی، به دنیای شعر و هنر طبیعت شیرجه می‌زنیم تا یک قطعه منحصر به فرد با تصویر آبرنگ و یک هکتار خلق کنیم. .."