Jyotsna Pippal

هنرمند و دانشمند پایدار

سلام!

من جیوتسنا هستم...

... یک دانشمند و هنرمند خودآموخته آبرنگ پایدار. من با پسر و شوهرم در اتریش زیبا زندگی می کنم.

فرایند خلاق من عمیقاً در سفری بی پایان از کشف، احترام و تعمیق ارتباط با چشم انداز محلی من ریشه دارد. من ذره ای شیفته فرآیند ساختن نقاشی های آبرنگ خودم از گنجینه های یافت شده زمین و استفاده از آنها برای به تصویر کشیدن جادوی دنیای طبیعی و لحظات باشکوه زندگی ام هستم!

من در سفری نه تنها برای داشتن یک زندگی آگاهانه و پایدار، بلکه برای همسو کردن این ارزش‌ها با هنر خلاقانه خود هستم.

کاری که انجام می دهم و چرا اینجا هستم

ساختن و تسهیل هنر چیزی نبود که من هرگز تصورش را بکنم. هویت شغلی من همیشه یک دانشمند بوده است. از آنجایی که زندگی هرگز به صورت خطی پیش نمی رود، پس از تقریباً دو دهه، زمانی که به نقش یک مادر قدم گذاشتم، زیست شناس مولکولی را کنار گذاشتم. در دوران مادری است که یک قلم مو برداشتم و شروع کردم به رنگ آمیزی!

همانطور که شروع کردم به برقراری ارتباط همه چیز علم با هنر، به یک هنرمند آبرنگ پایدار تبدیل شدم!

من لذت و اشتیاق را برای کاوش در مناظر خود و ساختن رنگ های خود با گنجینه زمین کشف کردم. این روش من برای احترام، مراقبت و محافظت از جهان طبیعی ما است.

من اینجا هستم تا اشتیاقم به نقاشی با رنگ‌های طبیعی را به اشتراک بگذارم و امیدوارم که شما را تشویق کند که زیبایی رنگ‌های طبیعی را در آغوش بگیرید.

شما می توانید تمام ماجراهای هنری و فضای باز من را در کانال یوتیوب من دنبال کنید یا در وبلاگ من مشترک شوید و برای خلق هنری پایدار الهام بگیرید!

"از طریق خلاقیت با دنیای طبیعی دوباره ارتباط برقرار کنید!"

تبدیل شدن به یک هنرمند مدبر و پایدار!

دوره های این مدرس:

آموزش تصویر آبرنگ رسا: یک مغازه گل فروشی!

Expressive Watercolor illustration: A Flower shop !

" سلام! به کلاس خوش آمدید! طبیعت نه تنها به من الهام می‌دهد که نقاشی کنم، بلکه پالت رنگ‌های غنی، پر جنب و جوش و زیبایی را نیز به من می‌دهد. من. .."