Stephanie Nehme

سلام، من استفانی هستم - خلاق/مربی، زندگی و کار در بیروت، لبنان.

از کودکی به پارچه و الگوها علاقه داشتم. اما، من هرگز نمی دانستم چگونه نقاشی کنم و بنابراین به این نتیجه رسیدم که یک حرفه خلاق برای من مناسب نیست. من حتی در بزرگسالی در برابر آن مقاومت کردم. من از دانشگاه با مدرک بازاریابی بازرگانی فارغ التحصیل شدم. بعداً با آزمایش پروژه‌های طراحی مد شخصی و تصویرسازی مد، خلاقیت خود را تامین کردم. من همچنین داستان سرایی را از طریق روزنامه نگاری و نویسندگی کشف کردم.

اما در سال 2016، سرانجام تصمیم گرفتم اشتیاق خود را به منسوجات، الگوها و داستان سرایی از طریق طراحی الگوی پارچه، که به صورت آنلاین دنبال کردم، کشف کنم.

در سال 2017، استودیوی پارچه‌ای را راه‌اندازی کردم، اولین استودیوی طراحی الگوی پارچه در لبنان، که صرفاً به‌عنوان یک طراح آزاد کار می‌کنم. من اولین مشتری خود را تنها 10 روز پس از راه اندازی فرود آوردم و این یک سفر از آنجا بود. به غیر از طراحی پارچه دیجیتال، من چاپ بلوک (میزبان کارگاه ها نیز)، فویل کردن، و رنگرزی پارچه طبیعی را نیز تجربه کرده ام.

من اکنون قصد دارم روی خلق کاری تمرکز کنم که آینه تجربه شخصی من باشد. چگونه خود اندیشی و کشف کنجکاوی های خود می تواند ما را به مسیرهای شغلی شادی برساند، با امید به انتخاب هایی که به رویاهای ما احترام بگذارد نه ترس ها.

و این چیزی است که در اولین کلاس Skillshare زیر با شما به اشتراک خواهم گذاشت.

می‌توانید کار من @fabrictextilestudio را در اینستاگرام و فیس‌بوک بررسی کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش سکوت و کنجکاوی: راهنمای خود اندیشی و کشف خود

Silence & Curiosity: A Guide to Self-Reflection and Self-Discovery

علایق خود را از طریق قدرت سکوت (خود انعکاس) و کنجکاوی (کشف خود) بیابید و کشف کنید. سلام، من استفانی نهمه هستم، خلاق/آموزش دهنده. .."