Adaobi Obiefuna

طراح

سلام، من Adaobi هستم. من یک طراح مد و بنیانگذار آکادمی کرافتزویل و Shopadaa هستم، دو تجارت خلاق که در سال 2015 شروع کردم.

من می‌خواهم به شما کمک کنم مهارت‌های خلاقانه خود را در صنایع دستی، گلدوزی و خیاطی توسعه دهید که به شما کمک می‌کند ایده‌های خلاقانه‌تان را زنده کنید.

ایجاد چیزهای زیبا با دست کارهای مورد علاقه من است. من می‌خواهم به شما کمک کنم تا مهارت‌های خلاقانه جدیدی کسب کنید تا به یک سازنده ماهر تبدیل شوید و همچنین دانش خود را به اشتراک بگذارم و به شما الهام بخشم تا از طریق خلاقیت‌هایتان خود را ابراز کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه یک کیسه زه کشی بسازیم

How to Make a Draw String Pouch

"اگر همیشه می خواستید یاد بگیرید که چگونه یک کیف بند کشی بسازید یا پروژه های مختلف دوخته شده بسازید اما نمی دانستید از کجا شروع کنید، پس این کلاس برای شما مناسب است! Adao. . .."


خیاطی DIY | آموزش ساخت هدبند عمامه آویز

DIY Sewing | How to make a Pendant Turban Headband

"درباره این کلاس آموزش ساخت پیشانی بند عمامه پارچه ای با آویز. در این کلاس قدم به قدم نحوه ساخت هدبند عمامه آویز را راهنمایی می کنم. .."


آموزش چگونه یک بند موی توتو اسکرانچی و یک بند موی اسکوبا/نمدی بدون دوخت درست کنیم

How to Make a Tutu Scrunchy and a Scuba/felt Scrunchie Hairband without sewing

"درباره این کلاس آموزش ساخت دو سبک مختلف از بند موی اسکرانچی پارچه ای. در این کلاس من شما را به صورت گام به گام در مورد نحوه ساخت اسکرانچی توتو راهنمایی می کنم. .."


آموزش بدون خیاطی DIY | یک پاپیون پروانه ای و یک پاپیون نوک تیز بدون دوخت درست کنید

No-sew DIY | Make a Butterfly Bow and a Pointy Bow without Sewing

"آموزش ساخت دو سبک مختلف پاپیون پارچه ای. در این کلاس شما را گام به گام در مورد ساخت پاپیون پروانه ای و پاپیون پونتی بدون دوخت راهنمایی می کنم."


آموزش طرز تهیه النگوهای پارچه ای چاپ آنکارا | بدون دوخت آسان DIY

How to Make Ankara Print Fabric Bangles | An easy No sew DIY

"آیا می دانید که می توانید سیم ها، طناب ها و پارچه ها را به لوازم جانبی پوشیدنی زیبا و جواهرات لباس تبدیل کنید؟ در این کلاس، من شما را گام به گام راهنمایی می کنم که چگونه می توانید ..."