Denise Bayron

طراح و الگوساز

دنیس بایرون یک طراح و الگوسازی است که کارهایش شامل هنرهای الیافی از جمله بافندگی، خیاطی، قلاب بافی و ماکرامه است. او در حال نوشتن کتابی با عنوان «کمد دست ساز» است که توسط انتشارات لاین منتشر خواهد شد. او در

حضور داشته و با آن همکاری داشته است
  • ، از کارشناسان بپرسید

  • ، بهترین بافندگان برای دنبال کردن در اینستاگرام

  • ، اگر می‌خواهید لباس‌های خود را بسازید، اکانت‌های اینستا را دنبال کنید

  • گشت و گذار در خانه ویدیویی

  • ، طراح سال 2019

  • ، ملکه آفریقایی-لاتینی DIY که از شما الهام می گیرد تا زندگی خود را اصلاح کنید

دنیس بایرون لباس های مدرنی را طراحی می کند که کاربردی، مینیمال و اغلب هندسی هستند. پس از 15 سال کار به عنوان یک مدیر اجرایی در صنعت مد سریع در نیویورک، او به الگوسازی به عنوان ابزاری برای آشتی دادن عشق خود به مد و تمایل به زندگی پایدارتر روی آورد. ساخت کمد لباس با دست فرد را قادر می‌سازد تا مواد را با پایداری بیشتری تامین کند و ضایعات تولید شده در این فرآیند را کنترل کند. با طراحی الگوها، دنیز امیدوار است که بافندگی و خیاطی خانگی را با ابزار، دانش و استقلال برای ایجاد کمد دست ساز رویاهای خود توانمند کند. او امیدوار است که سازندگان از الگوهای او به عنوان زیرساخت اصلی یک لباس استفاده کنند، اما سپس انتخاب فیبر، تناسب و رنگ را سفارشی کنند. در پایان، هر لباس یک همکاری بین طراح و سازنده است و در نتیجه یک اثر هنری دست ساز است.

دنیز به عنوان یک آفریقایی لاتین، همچنین تلاش می‌کند تا از طریق نمایندگی و آموزش، صنعت مد آهسته را به فضایی فراگیرتر تبدیل کند. او برای انجام سخنرانی‌های عمومی و تدریس کلاس‌هایی با شرکایی مانند جشنواره صنایع دستی روح سفر می‌کند.

دوره های این مدرس:

آموزش اصول خیاطی: خودتان لباس بسازید

Sewing Basics: Make Your Own Clothing

"آیا همیشه می خواستید خیاطی را بیاموزید؟ چرخ خیاطی خود را بردارید و تکنیک های اساسی خیاطی را که برای شروع ساختن پروژه های خود به آن نیاز دارید را بیاموزید."