Mark-Christian Killick-Calver

فیلمساز، یوتیوبر، قهوه خوری

سلام به همه! من مارک کریستین هستم، اما به اختصار مرا MC صدا کنید. من یک فیلمساز، فیلمبردار و یوتیوبر مستقر در بریتانیا هستم. من یک شرکت تولیدی به نام Zoedic Films را اداره می کنم که در آن بر ویدیوهای تجاری و شرکتی تمرکز می کنیم. من هم کمی کار ویدیویی انجام می دهم!

من از 16 سالگی وارد فیلمسازی شدم وقتی یکی از دوستان از من پرسید "هی میخواهی با من فیلم بسازی؟". سپس یک سفر 6 ماهه شروع شد که زندگی من را برای همیشه تغییر داد. ما یاد گرفتیم که چگونه با استفاده از دوربین های DSLR فیلم برداری کنیم. ما از عکاسی همه چیز در حالت خودکار (بله، خودکار...) به یادگیری نحوه استفاده از نمایه‌های تصویر دستی، کنترل نوردهی از طریق دیافراگم، سرعت iso و شاتر و موارد دیگر رسیدیم. ما دیوانه‌وار به چیزی که ساخته‌ایم افتخار می‌کردیم، اگرچه نگاه کردن به گذشته خنده‌دار است که چقدر بد است، من هنوز به آن افتخار می‌کنم زیرا این اولین قدم بود.

10 سال است و من با مشتریان مختلفی در زمینه های مختلف کار می کنم. مد، تناسب اندام، رویداد، خیریه، موزیک ویدیو و شرکت های بزرگ. در حالی که می توانم بگویم تمرکز اصلی من شرکتی و تجاری است، گاهی اوقات اگر وقت خالی داشته باشم، یا اگر پروژه واقعاً به من علاقه مند باشد، زمینه های دیگر فیلمسازی را انجام می دهم.

من در Tik Tok خود، اینستاگرام YouTube، بسیار فعال تر هستم.

برای به‌روزرسانی‌های مکرر در زندگی‌ام، و سایر نکات و ترفندها، مرا در آنجا دنبال کنید.

www.zoedicfilms.com

www.mckc.video

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه یک فیلمبردار باشیم: شروع به پایان.

How To Be A Videographer: Start to Finish.

"این کلاس قرار است تمام اصول اولیه یک فیلمساز/فیلمبردار بودن را به شما بیاموزد. از درک اصول دوربین گرفته تا جذب مشتری و عکسبرداری از شما..."