Saidah Farrell

به دانشگاه مارشمالو خوش آمدید

سلام، من سعیده فارل، مالک باشگاه مارشمالو ماه (یک جعبه اشتراک برای دوستداران مارشملو) هستم. بیشتر به خاطر طعم های منحصر به فرد گل ختمی و کراکرهای گراهام کره ای پخته شده شناخته شده است. بیش از یک دهه است که مارشمالو درست می کنم. در سال 2019 یک جعبه اشتراک ماهانه مستقیم برای مصرف‌کننده ایجاد کردم که مارشمالو دسته‌ای کوچک تازه، کراکر گراهام پخته شده تازه، و کاکائو داغ را ارائه می‌دهد.

از زمان فارغ‌التحصیلی از مدرسه آشپزی در سال 2013، کار من با آرزوی تبدیل شدن به یک قنادی فوق‌العاده در کلیولند، OH آغاز شد. بهترین بخش هر موقعیتی که در صنعت داشتم، هر فرصتی برای رهبری کلاس آشپزی بود. در نهایت من مربی آشپز شدم. آموزش ساخت انواع پخت و پز به دانش آموزان از ماکارون فرانسوی گرفته تا کروسان تا اصول اولیه مهارت های چاقو و درست کردن غذاهای خوش طعم. به عنوان یک مربی سرآشپز، کارآفرینی را در برنامه درسی خود پیاده کردم و به آرامی متوجه شدم که برنامه درسی را دنبال می کنم تا تجارت جعبه اشتراک خود را راه اندازی کنم.

اکنون به منطقه نبوغ خود بازگشته ام و دانش خود را با کسانی که می خواهند هنر ساخت گل ختمی را یاد بگیرند به اشتراک می گذارم!

دوره های این مدرس:

آموزش راهنمای مبتدیان برای ساخت مارشمالو خانگی

A Beginner's Guide to Making Homemade Marshmallows

"با مربی سرآشپز خود آشنا شوید سلام! من سرآشپز فارل هستم و به دانشگاه مارشمالو خوش آمدید! اگر به من ملحق شوید، احتمالاً عاشق خوردن مارشمالو هستید. .."