Victoria Wilson

طراح و خالق دیجیتال

من ویکتوریا ویلسون هستم و طراح، خالق دیجیتال و مربی SketchUp هستم.

بزرگترین علاقه من در طراحی، ساختن خانه و فضاهای داخلی در SketchUp، طراحی نقشه ها در اتوکد، و آموزش این مهارت ها به طراحان و دانشجویان طراحی است.

می توان گفت که اکثر مردم این روزها بسیار بصری هستند. ما در حال حاضر در دنیای بسیار بصری زندگی می کنیم. به همین دلیل است که مدل سازی سه بعدی واقعاً یکی از مفیدترین ابزارهایی است که یک طراح می تواند برای رساندن نظر خود به مشتریان خود از آن استفاده کند. یک طراح ممکن است به راحتی نقشه های خطی یک پلان طبقه یا ارتفاع دیوار کابینت آشپزخانه را درک کند. با این حال، اکثر مشتریان یک نمایش سه بعدی را بهتر درک می کنند.

نشان دادن یک خط صاف از دیوار کابینت آشپزخانه جدید به مشتری، تأثیری مشابه قرار دادن مشتری در اتاق قبل از ساختن آن نخواهد داشت. اگر آنها بتوانند جلوی سینک آشپزخانه جدید خود بایستند و نگاهی به اطراف بیندازند، به راحتی می توان تصور کرد که آشپزخانه جدیدشان چگونه خواهد بود.

این جایی است که وارد می‌شوم... می‌خواهم به شما کمک کنم از آن منحنی یادگیری بزرگ که همراه با پیدا کردن یک نرم‌افزار جدید است، بگذرید. از آزمون و خطا بگذرید و به جای آن از من بیاموزید. سیستم من را که به دقت توسعه داده شده است بیاموزید تا به سرعت بخشیدن به فرآیند شما کمک کند و سریعتر به آن ارائه مشتری برسید.

- @calypsodesignstudio

- استودیوی طراحی Calypso

- برای ویدیوهای پشت صحنه و نکات سریع

- @calypsocreativeplanning

- برنامه ریزی خلاقانه Calypso

- برای برنامه ریزی ویدیوها

دوره های این مدرس:

آموزش مبانی تسلط SketchUp: بخش اول

SketchUp Mastery Foundations: Part One

" این دوره مقدماتی SketchUp برای افرادی که با نرم افزار مدلسازی سه بعدی کاملاً تازه کار هستند یا افرادی که به دنبال اصول پایه و اساس هستند بسیار مناسب است. من. .."


آموزش مبانی تسلط SketchUp: قسمت دوم

SketchUp Mastery Foundations: Part Two

" این سری مقدماتی SketchUp برای افرادی که کاملاً در نرم‌افزار مدل‌سازی سه‌بعدی تازه کار هستند یا افرادی که می‌خواهند اصول پایه را دنبال کنند عالی است. من. .."