Elysian Art Studio

پناهگاهی برای دوستداران هنر

به استودیوی هنری Elysian خوش آمدید!

ما دو خواهر هستیم (Armeen - دندانپزشک Thea - توسعه دهنده وب) - و ما واقعاً هیجان زده هستیم که شما را در پنجره کوچک خود در Skillshare داریم!

هنر همیشه راه مورد علاقه ما برای فرار از زندگی کاری پرمشغله بوده است و طراحی طراحی با استفاده از مواد ساده و مقرون به صرفه یکی از بهترین راه‌ها برای بیان احساسات و ناراحتی ناشی از حجم کاری روزانه است. هر دوی ما از سنین جوانی وارد هنر شده‌ایم و می‌خواهیم هر روز به تمرین هنری خود ادامه دهیم.

در اینجا کلاس های هنری مختلفی را با استفاده از رسانه های مختلف، مانند زغال چوب، اکریلیک و روغن پیدا خواهید کرد. هر ماه کلاس های جدیدی برگزار می شود و ما مشتاقانه منتظر حضور شما در همه آنها هستیم!

از حضور شما متشکریم و امیدواریم از وقت خود در اینجا لذت ببرید!

دوره های این مدرس:

آموزش هنر زغالی - طراحی سه پروانه با مداد زغالی برای مبتدیان

Charcoal Art - Sketching Three Butterflies with Charcoal Pencils For Beginners

«بیایید چند پروانه را با مداد زغالی ترسیم کنیم! زغال چوب یکی از ساده‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین ابزارها برای طراحی و طراحی است. در این کلاس، من s. .."


آموزش هنر زغالی - طراحی دو بال فرشته با مداد زغالی برای مبتدیان

Charcoal Art - Sketching Two Angel Wings with Charcoal Pencils For Beginners

بیایید چند بال فرشته را با مدادهای زغالی ترسیم کنیم! زغال چوب یکی از ساده‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین ابزارها برای طراحی و طراحی است. در این کلاس، من s. .."


آموزش انتخاب رنگ خود را آزاد کنید - برگ های طرح دار با قلم های رنگی فیبر

Liberate Your Colour Choices - Patterned Leaves With Fiber Colour Pens

«آخرین باری که بدون رعایت قوانین یک اثر هنری خلق کردید کی بود؟ هنر می تواند بسیار رهایی بخش باشد اگر فراموش کنید که چگونه اشیا را هر روز می بینید و. .."


آموزش هنر زغالی - طراحی برگهای طبیعی با مداد زغالی برای مبتدیان

Charcoal Art - Sketching Natural Leaves with Charcoal Pencils For Beginners

«آیا علاقه مند به یادگیری نحوه استفاده از مداد زغالی برای کشیدن برگ های ساده و طبیعی هستید؟ زغال چوب یکی از ساده‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین رسانه‌ها است. .."