Collin Leix

هنرمند و انیماتور VR

هی! من کولین هستم، یک انیماتور و هنرمند واقعیت مجازی که در میشیگان زندگی و کار می کنم. من در استودیو کار می کنم و عاشق همکاری با دیگران و کشف روش های جدید کار هستم! سابقه من در نقاشی رنگ روغن است، بنابراین من همیشه دوست دارم این احساس گرما را حتی در فرآیندهای دیجیتال پیدا کنم.

من قبل از کار در Gunner چند سال انیمیشن و توسعه مفهومی را تدریس کردم و روحیه یادگیری و آموزش همیشه همراه من است. به همین دلیل است که من بسیار هیجان زده هستم که اینجا در Skillshare تدریس می کنم.

من مسیر پر پیچ و خم کار در نقاشی رنگ روغن، طراحی، ویولن کلاسیک و مطالعه زبان را پشت سر گذاشتم. اما همه اینها مرا به سمت انیمیشن سوق داد.

این پر کالری ترین وسیله بیانی است که من پیدا کرده ام، و چیزهای زیادی را که دوست دارم گرد هم می آورد: صدا، ژست، رنگ، مکان، روایت، داستان... انیمیشن پتانسیل بالایی برای برانگیختن احساس دارد، چه من دارم تماشاش میکنم یا درست میکنم تقریباً بهترین است.

وقتی متحرک نیستم یا در VR هستم، می‌توانید مرا در حال بازی یوکلله، دوچرخه‌سواری با شوهرم و تعقیب سگم در خانه پیدا کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش واقعیت مجازی برای هنرمندان: چگونه با Tilt Brush تصاویر را به سه بعدی تبدیل کنیم

Virtual Reality for Artists: How to Bring Illustrations into 3D with Tilt Brush

"تا به حال از خود پرسیده اید که قدم گذاشتن در آثار هنری خود چگونه خواهد بود؟ به من بپیوندید تا یاد بگیرید چگونه تصاویر خود را در واقعیت مجازی با Tilt Brush زنده کنید! این. .."