Shelley Kay

مربی هنر، هنرمند، نانوا، مادر


سلام و خوش آمدید! من معتقدم هنر هدیه ای است برای همه ما به خصوص در مواقع استرس. من همچنین معتقدم لذت بردن از روند هنر به اندازه محصول مهم است. در عین حال، برخی از مهارت‌ها و دستورالعمل‌های اولیه در واقع می‌توانند آن تجربه را با ارزش‌تر کنند. در مورد من، خلاقیت خط اصلی زندگی من بوده است، چه از طریق نانوایی، نویسندگی و هنر. من همچنین یک معلم مادام العمر هستم و بیش از 25 سال را به تدریس دوره راهنمایی گذرانده ام. در چند سال گذشته من روی پخت نان خمیر ترش و کاوش در 4 روش متمرکز شدم: آبرنگ، گواش، صحافی و چاپ مشمع کف اتاق. کارهای من از فضای باز و زیبایی و الگوهای همیشگی طبیعت الهام گرفته شده است. من اخیرا "The Sunporch Studio" را افتتاح کرده ام استودیو Sunporch یک فضای هنری برای نوجوانان، نوجوانان و بزرگسالان است تا از روند خلق آثار هنری لذت ببرند و یاد بگیرند که چگونه مجله هنری خود را ایجاد کنند و آنها را با رسانه های مختلف پر کنند. من فرآیندها و پروژه های پخت، آشپزی و هنری خود را در وب سایت خود، .com، و همچنین در حساب اینستاگرام خود، http://instagram.com/thesunporchstudio

به اشتراک می گذارم


Skillshare برای رشد من به عنوان یک هنرمند، به عنوان یک روح خلاق و یافتن آرامش در چند سال چالش برانگیز اخیر ضروری بوده است. من از ماری نوئل ورم، جن دیکسون، روزالی هایزلت، کندیل هیلگاس، پگی دین، سارا وان درلیندن، جسیکا چانگ و ناتالی مارتین الهام گرفته‌ام. من مشتاقانه منتظر بازگشت به انجمن Skillshare با شروع سفر خود به عنوان یک معلم Skillshare هستم.

دوره های این مدرس:

آموزش براونی برای شکم و روح: دستور العمل هایی درست کنید که معده و روح را تغذیه می کند

Brownies For Belly & Soul: Make Ahead Recipes that Nourish Stomach & Spirit

" در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه: 1. بهترین (و ساده ترین) براونی هایی که تا به حال خورده اید را بپزید. با این حال بهتر است - آنها بهترین ها را در فریزر ذخیره می کنند، بنابراین مهم نیست که چقدر ب. .."