Sonia Yim

هنرمند و تصویرگر حروف نویس

سلام و خوش آمدید! :)

من سونیا یم هستم - یک هنرمند حروف‌نویس و تصویرگر مقیم کالیفرنیا. من در گفتن داستان های به یاد ماندنی برند از طریق حروف و تصاویر تخصص دارم. من عاشق خلق هنری هستم که دارای رنگ‌های عجیب، شوخ و پر جنب و جوش باشد - نوعی هنری که مثبت‌اندیشی را گسترش می‌دهد و باعث لبخند مردم می‌شود!

من از کار با مشتریانی مانند Facebook، Adobe، LG Electronics، LA Times، Trader Joe و بسیاری دیگر لذت برده ام! وقتی خلق نمی‌کنم، عاشق گذراندن وقت با شوهر دوست‌داشتنی‌ام، دو بچه زیبا و دو سگ دوست‌داشتنی هستم ؛) طبیعت را دوست دارم و قهوه سیاه آب خلاق من است.

علاوه بر خلق کردن، من عاشق خدمت به جامعه خلاق در هر صورت ممکن هستم، چه ارائه منابع مفید یا به اشتراک گذاشتن نکات و ترفندهایم که در طول سفر خلاقانه ام آموخته ام. می توانید کانال یوتیوب من را پیدا کنید.

من نمی توانم صبر کنم تا ببینم چه چیزی ایجاد می کنید. همچنین، اگر پروژه کلاس خود را در اینستاگرام به اشتراک می گذارید، فراموش نکنید که من را تگ کنید تا بتوانم خلاقیت های شما را به اشتراک بگذارم! من را در اینستاگرام دنبال کنید:

ایجادتان مبارک!

xo

سونیا :)

دوره های این مدرس:

آموزش تصاویر دیجیتال خود را ارتقا دهید: افزودن بافت در Procreate

Level Up your Digital Illustrations: Adding Textures in Procreate

"آیا می‌خواهید نقاشی‌های دیجیتالی خود را ارتقا دهید، اما مطمئن نیستید که چگونه؟ آیا تا به حال فکر کرده‌اید که چگونه حرفه‌ای‌ها بافت‌هایی را به تصویر خود اضافه می‌کنند که باعث می‌شود..."