Greta

از ته دلم تقدیم به تو

سلام، من گرتا هستم! من از شما استقبال می کنم تا سفر ویژه خود را آغاز کنید. از طریق تجربه گسترده خود در مدیتیشن و یوگا، امیدوارم بتوانم مهارت های خود را با یکدیگر ترکیب کنم تا به بهبودی دیگران کمک کنم و به سادگی ذهن آنها را کاهش دهم.

من یک نوازنده، آهنگساز، نویسنده و هنرمند صداپیشگی هستم. من همچنین یک خیالباف تمام وقت هستم! ذهن من مدام در فکر خلق چیزی جدید است. چه نوشتن آهنگ، نقاشی، مجسمه‌سازی، روایت داستان‌های کودکان، یا توسعه و ساخت محتوای مدیتیشن و تمرکز حواس برای پلتفرم‌های مختلف و برنامه‌های تلفن همراه. من قدردان همه چیزهای کوچکی هستم که زندگی به ما ارائه می دهد مانند پختن غذا، شنا در اقیانوس، قدم زدن در طبیعت، خواندن یک کتاب خوب و گذراندن وقت با عزیزان. من فقط روحی هستم که مشتاق رقصیدن زیر باران است، به جای اینکه منتظر بگذرد طوفان!

سفر مدیتیشن من زمانی شروع شد که سه سال پیش با تمام وجود درگیر تمرین یوگا شدم، اگرچه همیشه در زندگی من وجود داشته است. مادربزرگم با یادی از کودکی که در خانه پدربزرگ و مادربزرگم بودم، هر روز صبح یوگا تمرین می‌کرد. او کتابی در مورد یوگا و مدیتیشن داشت، و من صفحات را ورق می زدم و با کنجکاوی تک تک عکس های تمام ژست های مختلف را مشاهده می کردم، در حالی که مادربزرگم در حالت ساواسانا دراز می کشید و اگر شروع به پرسیدن بیش از حد سؤال می کردم، با مهربانی به سکوت تشویق می کردم. حالا فهمیدم! یوگا و مدیتیشن به من این امکان را داده اند که رشد کنم و نه تنها بدنم، بلکه افکار و عاداتم را به روشی تغییر دهم که فکر نمی کردم ممکن است. در طول این مدت، من شروع به کشف مجموعه وسیعی از جلسات درمانی از کاسه های شفابخش تبتی، رایحه درمانی، نفس کشیدن و مدیتیشن های کریستالی کردم. به زودی پس از آن، تصمیم گرفتم پلتفرم خودم را با تمرکز بر مدیتیشن و ذهن آگاهی باز کنم تا دیگران به من بپیوندند تا به سادگی ذهن آنها را کند کنم. من قویاً معتقدم خوشبختی خالص زمانی به دست می‌آید که منتظر شروع زندگی نباشید و از لحظه‌ای که در آن هستید نهایت استفاده را ببرید. هر روز از یک روز استفاده کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش مقدمه ای بر مدیتیشن

Introduction To Meditation

"خوش آمدید، نام من گرتا است و در این کلاس، یاد خواهید گرفت که چگونه سفر مراقبه خود را آغاز کنید. چه قبلا هرگز مراقبه را امتحان نکرده باشید، چه اگر هستید..."