Antoinette Marchfelder

Artistpreneur میکس مدیا

خوش آمدید!

نام من آنتوانت است و دوست دارم به خاطر همه کارهای خلاقانه سرگرم کننده ای که انجام می دهم، خودم را یک هنرمند خلاق بنامم.

من در سال 2012 پس از زندگی در کاستاریکا از سال 1985 به ایالات متحده بازگشتم. سبک ترکیبی و رنگ های پر جنب و جوش من تحت تأثیر سفر من از کاستاریکا، جایی که بین دریای کارائیب و جنگل های بارانی دشت زندگی می کردم، بوده است. سپس به نیوجرسی، نزدیک ترنتون نقل مکان کرد. ترنتون حال و هوای هنرمندانه‌ای شگفت‌انگیز از نقاشی‌های دیواری گرافیتی افسانه‌ای دارد که در سراسر شهر پراکنده‌اند، تا هنرمندانی از هر رسانه‌ای. همیشه رویدادهای هنری اتفاق می افتد که من را از خلاقیت فراوان در این شهر الهام می بخشد و خوشحال می کنم.

در کنار نقاشی روی بوم، من یک هنرمند چهره و بدن نیز هستم، و این من را در بیشتر اوقات سال مشغول نقاشی چهره در جشنواره ها و رویدادهای شرکتی می کند. با کووید، من رنگ‌های صورتم را کنار گذاشته‌ام تا دوباره ایمن شود و روی هنرم تمرکز کرده‌ام.



Skillshare دنیای کاملا جدیدی را در رسانه‌های مختلف که از آوریل 2020 در حال بررسی آن‌ها بوده‌ام برای من باز کرده است.

من فرصت های فوق العاده زیادی برای نشان دادن هنرم و شرکت در پروژه های سرگرم کننده داشته ام. من عاشق به اشتراک گذاشتن چیزهایی هستم که در این راه آموخته ام و امیدوارم کلاس های مختلفی را با دست در یادگیری برای دانش آموزانم داشته باشم. برای من مهم است که به دیگران کمک کنم یاد بگیرند، آن دانش را دریافت کنند و روی آن تمرکز کنند.

برای عکس‌های بیشتر از آنچه روی آن کار می‌کنم، من را پیدا کنید.

همچنین می توانید برای هنرهای بیشتر و پیوندی به سایت نقاشی چهره من به وب سایت من بروید.

و... 🦋

من را بررسی کنید

از بازدید متشکریم!

دوره های این مدرس:

آموزش نقاشی خانه پرنده کوچک روشن با الگوها و رنگ

Painting a Bright Little Birdhouse With Patterns and Color

"آیا شما عاشق رنگ‌های تند و پر جنب و جوش هستید؟ پس این کلاس برای شماست! من از شما دعوت می‌کنم در سفری به من بپیوندید و این خانه پرنده کوچک زیبا را نقاشی کنید! سلام! من آنتوان هستم. .."