Kirsty Salter

تصویرگر و طراح الگوی سطح

Kirsty یک تصویرگر، طراح الگوی سطح و معلم است. کارهای او از گل‌ها و پالت‌های رنگ طبیعی الهام گرفته شده است، او همیشه در حال پیاده‌روی برای یافتن قطعات جدید برای افزودن به کارهایش است و برای پالت‌های رنگ بعدی‌اش عکس می‌گیرد. او همیشه عاشق تدریس بوده و در آموزش مهارت‌ها به خلاقانی که به دنبال توسعه کار خود و خود در درون و بیرون هستند، پیشرفت کرده است. کرستی در شهر زیبای هوبارت در تاسمانی، استرالیا زندگی می کند، جایی که هرگز پیاده روی های هفتگی خود را برای جمع آوری ایده های جدید برای کار آینده اش از دست نمی دهد. او عاشق همکاری و همکاری با طراحان الهام بخش است که این دنیا در آن پر رونق است. کار کرستی به دلیل تمایل او به به جا گذاشتن چیزی زیبا برای هر کسی که عاشق طرح های روشن و زیبا است، هدایت می شود. سفر او را در .

دنبال کنید

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی نقوش گل iPad: در برنامه Adobe Illustrator

iPad Drawing Floral Motifs: in Adobe Illustrator App

" در اکتبر ۲۰۲۰، Adobe برنامه مورد انتظار Illustrator را راه‌اندازی کرد که به ما دوستداران پلتفرم Illustrator اجازه می‌داد از این نرم‌افزار در زمانی که خارج از خانه هستیم استفاده کنیم. .."


آموزش طرح‌بندی الگو: از شروع تا پایان

Pattern Layouts: From Start to Finish

"سلام!! نام من کرستی است و من یک طراح الگوی سطح، تصویرگر و یک معلم هستم. کلاس من برای نشان دادن مراحل نحوه ایجاد صندوق سرمایه گذاری طراحی شده است. .."