Martin Svensson

آموزش ساخت موسیقی از سال 2006.


- بنیانگذار و مالک یک پلتفرم با دوره هایی برای یادگیری تولید موسیقی و نحوه تبدیل شدن به یک نوازنده امروزی با بیش از 10000 مشترک.

- تهیه کننده موسیقی و نوازنده حرفه ای. تولید موسیقی برای بیش از 10 سال با Logic Pro X و Ableton Live. برای چندین لیبل بزرگ و برای دیگر تهیه‌کنندگان، دی‌جی‌ها و نام‌های بزرگ صنعت موسیقی موسیقی تولید کرد.

- تولیدکننده معتبر Apple Logic Pro X از سال 2015.

من تجربه زیادی در ساخت موسیقی در استودیوهای مختلف اینجا در استکهلم، سوئد و همچنین در لس آنجلس، کالیفرنیا دارم. من از 5 سال پیش با نام های بزرگ موسیقی می سازم و همچنین نحوه ساخت موسیقی را آموزش می دهم.

من اکنون به آموزش موسیقی در وب و همچنین ایجاد مشاغل مختلف مشغول هستم زیرا واقعاً می خواهم به شما یاد بگیرم که چگونه موسیقی بسازید و همزمان از آن درآمد کسب کنید. شما را در دوره ها می بینیم :)

داستانهای موفقیت دانش آموز

KEVIN TRUESDALE - دوره مبتدی بسیار ساده اما موثر. من قبلاً از Logic استفاده نکرده ام و این یک شروع سریع عالی است. من چندین آموزش YouTube Logic 101 را تماشا کرده ام، اما این یک شروع خوب بدون نیاز به تماشای چندین آموزش برای شروع ساخت موسیقی است.

مت دیویدز - کلاس واقعاً عالی. من در واقع در اینجا چیزهای زیادی یاد گرفتم، این دوره بیشتر نمونه دنیای واقعی را نشان می دهد که چگونه می توان یک آهنگ عالی ایجاد کرد به جای اینکه فقط نکات و ترفندهای تصادفی مانند سایر کلاس های اینجا را نشان دهد.

JOHAN ANDERSSON - راهی آسان برای درک تئوری موسیقی. من در حال تولید EDM هستم و به راحتی می توان این ابزارها را بیرون آورد و شروع به تولید موسیقی کرد. من فقط آرزو می کردم که بیشتر توضیح داده شود، اما همه این روش ها توضیح داده شده است که واقعاً در هنگام تولید موسیقی کار می کنند. من از FL Studio استفاده می کنم اما این واقعاً باید در هر ایستگاه کاری صوتی دیجیتالی که استفاده می کنید کار کند.

مایکل - نمی دانستم که می توانید تئوری را از این طریق یاد بگیرید، هوم جالب است. استاد واقعاً در تئوری موسیقی خوب است و این را به روشی آسان توضیح داد زیرا من خودم چیز زیادی در مورد آن نمی دانم. من هرگز در زندگی ام هیچ سازی ننواختم و این برای من بسیار منطقی بود.

اجازه دهید من مربی شخصی تولید موسیقی شما باشم! به کلاس های من بپیوندید و به من اطلاع دهید که چگونه با موفقیت تولید موسیقی خود روبرو هستید!

دوره های این مدرس:

آموزش تولید موسیقی در لاجیک پرو ایکس: تولید موسیقی خانه تک در لاجیک پرو ایکس

Music Production in Logic Pro X: Tech House Music Production in Logic Pro X

در دوره آموزشی This Music Production: Tech House Music Production در Logic Pro X، به شما نشان خواهم داد که چگونه یک تولید موسیقی کامل از ابتدا تا تولید کامل ایجاد کنید. ..


آموزش GarageBand iPad - راهنمای کامل GarageBand مبتدیان

GarageBand iPad Tutorial - Complete GarageBand Beginners Guide

"در این آموزش GarageBand برای iPad - راهنمای کامل مبتدیان، به شما نشان خواهم داد که چگونه به GarageBand برای iPad و iPhone تسلط پیدا کنید، بدون اینکه چیزی برای ایجاد کمپ . . .."


آموزش FL Studio 201 - Masterclass Production Music

FL Studio 201 - Music Production Masterclass

"در این کلاس، من به شما نشان خواهم داد که چگونه یک آهنگ کامل از ابتدا تا انتها ایجاد کنید. ما مواردی مانند نحوه ارائه یک ایده برای تولید موسیقی را پوشش خواهیم داد.


آموزش FL Studio 101 - FL Studio را فقط در یک روز یاد بگیرید

FL Studio 101 - Learn FL Studio in just a day

"در This FL Studio - Learn Music Production in FL Studio for Mac amp؛ PC، من به شما نشان خواهم داد که چگونه FL Studio را تنها در یک روز مدیریت کنید. آیا می‌دانستید که FL Studio i..»


آموزش Sylenth Synthesizer - دوره کامل Sylenth

Sylenth Synthesizer - Complete Sylenth Course

این تنها دوره Sylenth Synthesizer است که تا به حال به آن نیاز خواهید داشت. در این دوره، من به شما نشان می‌دهم که چگونه سینتی‌سایزر از ابتدا، بدون رفتن به آن، کار می‌کند. ..


آموزش GarageBand برای Mac - راهنمای کامل GarageBand مبتدیان

GarageBand for Mac Tutorial - Complete GarageBand Beginners Guide

در این آموزش GarageBand برای Mac - راهنمای کامل مبتدیان، به شما نشان می‌دهم که چگونه به GarageBand از نداندن چیزی مسلط شوید تا دو فو کامل متفاوت ایجاد کنید. ..


آموزش تئوری موسیقی برای نوازندگان الکترونیک: راهنمای کامل

Music Theory for Electronic Musicians: Complete Guide

"آیا موسیقی الکترونیک تولید می‌کنید؟ آیا با تئوری موسیقی مبارزه می‌کنید و همیشه می‌خواستید یاد بگیرید اما همیشه احساس می‌کردید که خیلی سخت است یا واقعاً ضروری نیست..."


آموزش FL Studio 21 - تولید موسیقی در FL Studio 21 برای مک و کامپیوتر

FL Studio 21 - Music Production In FL Studio 21 for Mac & PC

تولید موسیقی الکترونیک در FL Studio - 6 آهنگ کامل: ضبط موسیقی، ویرایش صدا، EQ صوتی دیجیتال و مسترینگ


آموزش تولید صوتی - پریدا استایل در لاجیک پرو ایکس

Audio Production - Pryda Style in Logic Pro X

"در این دوره ما قصد داریم یک آهنگ از ابتدا به سبک پریدا در Logic Pro X ایجاد کنیم. این راهنمای گام به گام نهایی برای ایجاد موسیقی در این سبک است. ..."


آموزش GarageBand: The Complete GarageBand Course Production Music

GarageBand: The Complete GarageBand Course Music Production

در این آموزش کامل برای مبتدیان، تولید موسیقی و ایجاد سه آهنگ کامل را بیاموزید برای مسلط شدن به GarageBand برای Mac و iOS


آموزش How To Make Beats - Beatmaking & Drum Loops در Logic Pro X

How To Make Beats - Beatmaking & Drum Loops in Logic Pro X

"نحوه ایجاد درام لوپ، بسته های نمونه خود از حلقه های دیگر اپل و نمونه های داخل Logic Pro X. همچنان می توانید از این تکنیک ها در سایر DAW استفاده کنید. ..."


آموزش Dj In Ableton Live - Dj Mixtape & Radio Show in Ableton Tutorial

Learn To Dj In Ableton Live - Dj Mixtape & Radio Show in Ableton Tutorial

"در این آموزش نحوه ساخت یک میکس دی جی در دوره آموزشی Ableton، من به شما نشان خواهم داد که چگونه یک میکس کامل بسازید و چگونه از یک آهنگ به آهنگ دیگر انتقال دهید - Bea. ..."


آموزش Logic Pro X 101 - Logic Pro X را در یک روز یاد بگیرید

Logic Pro X 101 - Learn Logic Pro X in a Day

"در این کلاس، شما یاد خواهید گرفت که چگونه به Logic Pro X مسلط شوید و چگونه تولیدات کامل را در کمترین زمان ایجاد کنید! ما همچنین 3 محصول کامل را از ابتدا ایجاد خواهیم کرد. . .."