Jerich Beason

افسر ارشد امنیت اطلاعات، میزبان پادکست، سخنران
جریش بیسون یک افسر ارشد امنیت اطلاعات (CISO)، میزبان پادکست و سخنران اصلی است.

علاوه بر جریچ که به عنوان CISO، بانک تجاری در Capital One خدمت می کند، به اشتراک گذاری دانش گسترده امنیت سایبری خود با دیگران در صنعت خود اشاره می کند. او پادکست CyberSide Chats by Epiq و SANS Seat at the Table را میزبانی می کند و مرتباً در پادکست های دیگر ظاهر می شود تا در مورد همه چیز در مورد امنیت سایبری بحث کند.


> یک سخنران ماهر، جریچ در کنفرانس های مختلفی از جمله اجلاس رهبری امنیت SANS و اجلاس اطلاعات دارایی ها حضور داشته است. او همچنین به فوربس کمک کرده است، جایی که او یکی از اعضای شورای فناوری فوربس است.
دوره های این مدرس:

آموزش مشاغل امنیت سایبری: شروع به کار به عنوان یک CISO

Cybersecurity Careers: Getting Started as a CISO

این دوره به افسران ارشد امنیت اطلاعات مشتاق (CISOs) یک نمای کلی از آنچه برای استخدام در این موقعیت منحصر به فرد و به سرعت در حال رشد نیاز است، ارائه می دهد.


آموزش امنیت نرم افزار به عنوان یک سرویس (SaaS)

Securing Software as a Service (SaaS)

استراتژی‌های عملی برای رسیدگی و حل و فصل تهدیدات رایج و چالش‌های امنیتی در برنامه‌های نرم‌افزار به‌عنوان سرویس (SaaS) را بررسی کنید.


آموزش مشاغل امنیت سایبری: مدیر ارشد امنیت اطلاعات (CISO) شوید

Cybersecurity Careers: Become a Chief Information Security Officer (CISO)

این دوره به افسران ارشد امنیت اطلاعات مشتاق (CISOs) یک نمای کلی از آنچه برای استخدام در این موقعیت منحصر به فرد و به سرعت در حال رشد نیاز است، ارائه می دهد.


آموزش ایمن سازی استفاده از هوش مصنوعی مولد در سازمان شما

Securing the Use of Generative AI in Your Organization

درباره ایمن سازی هوش مصنوعی مولد برای آزادسازی پتانسیل آن و در عین حال تقویت سازمان خود در برابر تهدیدات امنیت سایبری نوظهور بیاموزید.