Alper Tellioglu

من یک توسعه دهنده هستم و علاقه زیادی به فناوری در همه نوع دارم. به همین دلیل است که من در گذشته روی چندین حوزه توسعه کار کردم و هنوز در حال بررسی فناوری‌ها و چارچوب‌های دیگری هستم که علاقه‌ام را جلب می‌کند. من علاوه بر مهندسی، به طراحی و هنر نیز علاقه دارم. من دوست دارم با تیم های کوچک و پویا چیزهایی بسازم. کار در محیط استارت‌آپ به من انگیزه می‌دهد!
دوره های این مدرس:

بکارگیری شبکه های عصبی: راهنمای مدل های از پیش آموزش دیده

Applying Neural Networks: A Guide to Pre-trained Models

قدرت مدل های از پیش آموزش دیده را باز کنید. این دوره به شما نحوه استفاده و تنظیم دقیق مدل های از پیش آموزش دیده را برای طیف وسیعی از کاربردها، از جمله پردازش زبان طبیعی و تشخیص تصویر، آموزش می دهد.


آموزش آرایه های پاندا و ساختارهای داده

Pandas Arrays and Data Structures

این دوره استفاده از آرایه‌های پاندا برای تجزیه و تحلیل و دستکاری داده‌ها، از جمله مدیریت داده‌های زمانی، داده‌های طبقه‌بندی و داده‌های پراکنده را پوشش می‌دهد. تمرینات عملی تجربه عملی را با استفاده از آرایه های پاندا برای حل مشکلات دنیای واقعی فراهم می کند.


آموزش Kendo UI 2022 Fundamentals

Kendo UI 2022 Fundamentals

Kendo UI یک چارچوب رابط کاربری برای ساخت وب سایت ها و برنامه های تعاملی و با کارایی بالا است. این دوره به شما اصول استفاده از Kendo UI برای شروع سریع ساخت صفحات وب را آموزش می دهد.


آموزش غواصی عمیق در شبکه های باور عمیق (DBN)

Diving Deep into Deep Belief Networks (DBNs)

به دنیای شبکه های باور عمیق (DBN) شیرجه بزنید و اهمیت آنها را کشف کنید. این دوره به شما در مورد ماشین های محدود بولتزمن (RBM) و DBN ها، ارائه چالش های داده های دنیای واقعی و گسترش دانش یادگیری عمیق شما را آموزش می دهد.


آموزش بهینه سازی شبکه های عصبی برای پردازش کارآمد داده ها

Optimizing Neural Networks for Efficient Data Processing

یاد بگیرید که شبکه های عصبی را برای کارایی و عملکرد بهینه کنید. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه اندازه مدل را کاهش دهید و با استفاده از تکنیک های مناسب عملکرد را بهبود بخشید.


آموزش تسلط بر پردازش زبان طبیعی (NLP) با یادگیری عمیق

Mastering Natural Language Processing (NLP) with Deep Learning

در تجزیه و تحلیل داده های متن، پیش پردازش، جاسازی کلمات، مدل های توالی و ترانسفورماتورها غوطه ور شوید. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از قدرت NLP با تکنیک های یادگیری عمیق استفاده کنید.