Geoff Sinker

آموزش گیتار برای تمامی سطوح

اسم من جف سینکر است و خالق گیتار میتس هستم. من بیش از 30 سال است که گیتار تدریس می کنم و دارای مدرک لیسانس در تدریس از کالج ترینیتی لندن هستم. من به هزاران دانش‌آموز در سرتاسر جهان آموزش داده‌ام که چگونه به اهداف یادگیری گیتار دست یابند.

من برای هر گونه سؤالی در دسترس هستم، بنابراین لطفاً با استفاده از بحث‌های مربوط به Skillshare یا در آدرس زیر تماس بگیرید:

دوره های این مدرس:

آموزش جلسات میانی برای گیتار، سیستم CAGED

The Intermediate Sessions For Guitar, The CAGED System

"سیستم CAGED چیست؟ برای استفاده حداکثری از نواختن گیتار، باید درک بیشتری از تخته فرت داشته باشید. آیا خوب نیست اگر گو. .."


آموزش 20 چرخش بزرگ بلوز

20 Great Blues Turnarounds

"سلام گیتار میتس، جف سینکر اینجاست و به این دوره خوش آمدید که در آن به موضوعی به نام چرخش بلوز نگاه می کنیم. اکثریت معاصر. .."


آموزش گیتار بلوز ضروری برای مبتدیان

Essential Blues Guitar For The Beginner

"سلام به همه نام من جف سینکر است و به نام دوره من خوش آمدید. گیتار بلوز ضروری برای مبتدیان این که آیا شما به تازگی شش اولین خود را برداشته اید. .."


آموزش استاد هنر کوبیدن گیتار

Master The Art Of Strumming The Guitar

به دوره من خوش آمدید که به سادگی با عنوان چگونه بر هنر نواختن گیتار مسلط شویم. یادگیری نواختن ساز گیتار می تواند برای مبتدیان بسیار چالش برانگیز باشد. . ..


آموزش نواختن گیتار - قسمت 2

Learn To Play Guitar - Part 2

"به آموزش نواختن گیتار قسمت 2 خوش آمدید اگر می خواهید گیتار را در برنامه ای آسان یاد بگیرید، پس این دوره ها برای شما مناسب است! جف سینکر یک پروفسور است. .."


آموزش نرم افزار Guitar Pro 7 Music Notation برای مبتدیان

Guitar Pro 7 Music Notation Software For Beginners

"به دوره آموزشی من، مقدمه ای بر گیتار پرو 7 خوش آمدید نام من جف سینکر است و یک موسیقیدان، تدوینگر و معلم با بیش از 30 سال تجربه هستم. تکنولوژی دارد. .."


آموزش درس گیتار راک - الکساندر کبیر توسط آیرون میدن

Rock Guitar Lesson - Alexander The Great By Iron Maiden

سلام گیتار میتس و به جدیدترین دوره آموزشی من که در مورد آهنگ حماسی Alexander The Great اثر Iron Maiden است خوش آمدید. اسکندر کبیر آخرین آهنگ از Iron M است.


آموزش نواختن گیتار - قسمت 1

Learn To Play The Guitar - Part 1

"به آموزش نواختن گیتار خوش آمدید - قسمت 1 اگر می خواهید گیتار را در برنامه ای آسان یاد بگیرید، پس این دوره ها برای شما مناسب است! جف سینکر یک پی است. .."