Lord Gris

هنرمند و تصویرگر

لرد گریس یک هنرمند آزاد، تصویرگر و طراح دارایی بازی از پورتلند، اورگان است. او به خاطر تصاویر رنگارنگ و با الهام از انیمه های شخصیت زن و به اشتراک گذاری آموزش های دقیق در اینستاگرامش شناخته شده است. اخیراً، او شخصیت‌های بازی ویدیویی The World Next Door را خلق کرده و به تصویر کشیده است. در آینده، لرد گریس رویای سفر به جهان و اجرای نمایش های گالری را در سر دارد.

برای پیوستن به کلاس لرد گریس!

می‌خواهید شخصیت، جزئیات و سبک بیشتری را در تصویر شخصیت خود بیاورید؟ به لرد گریس، طراح دارایی‌های بازی و تصویرگر بپیوندید تا در یک کلاس کاملاً جدید، روند خود را برای ایجاد پرتره‌های گویا و سبک به اشتراک بگذارد!

از انتخاب سوژه گرفته تا طراحی گرفته تا افزودن رنگ و بافت، لرد گریس روند طراحی یک چهره استایل شده را به صورت دیجیتالی، ویژگی به ویژگی تجزیه می‌کند.

همه می‌توانند به کلاس بپیوندند، مراحل عملی او را دنبال کنند و یک پرتره قانع‌کننده خلق کنند که واقعیت و خیال را به روش‌های غیرمنتظره‌ای ترکیب می‌کند!

اثر هنری لرد گریس

دوره های این مدرس:

آموزش تصویر شخصیت دیجیتال: تبدیل یک عکس به یک پرتره تلطیف شده

Digital Character Illustration: Transform a Photo Into a Stylized Portrait

«یک سبک تصویرسازی جدید را باز کنید و یک پرتره شخصیتی ایجاد کنید که دوستش خواهید داشت! به لرد گریس، هنرمند و تصویرگر شخصیت بپیوندید تا روند شخصی خود را به اشتراک بگذارد. .."