Matt Laskowski

تصویرگر و طراح، بوستون MA

اسم من مت لاسکوفسکی است، من یک تصویرگر و طراح حرفه ای هستم که در بوستون، MA زندگی می کنم. من از سال 2005 تا 2009 به موسسه هنر بوستون (AIB) رفتم و در زمینه تصویرسازی رسانه های دیجیتال مطالعه کردم.

از زمان فارغ التحصیلی، من به خاطر کشیدن تصاویر پرسپکتیو غنی هم برای خودم و هم برای پروژه کمیکم "SYNTHESIS" و هم برای مشتریان محلی بوستون شناخته شده ام. من آنقدر به ترسیم پرسپکتیو عادت کرده ام، حتی نیازی به استفاده از راهنماها و شبکه ها برای کمک به اندازه گیری یک صحنه ندارم. امیدوارم بتوانم به شما کمک کنم تا در مسیر خود به خوبی پیش بروید تا بتوانید همین کار را انجام دهید!

متوجه خواهید شد که من یک مربی خوش صحبت هستم که می توانم مفاهیم پیچیده را به قطعاتی از اطلاعات قابل هضم آسان تر تجزیه کنم. بدون اینکه قبلاً برای توضیح آن وقت بگذارم، اصطلاحات فنی را به شما نمی‌زنم. و من قطعا وقت شما را با آموزش اطلاعاتی که به آنها نیاز ندارید تلف نمی کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی پرسپکتیو: ایجاد تصاویر با ابعاد

Perspective Drawing: Creating Illustrations with Dimension

"در این کلاس، رونوشت‌های مکتوب همه چیزهایی که در هر ویدیو گفته‌ام برای خواندن در دسترس است، بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که به طور کامل آنچه را که در دانشگاه شما تدریس می‌کنم درک می‌کنید.