Benjamin Percy

نویسنده

بنجامین پرسی نویسنده شش رمان --، نهمین فلز ، ، است. و -- و همچنین سه کتاب داستان کوتاه، , Refresh، Refresh و زبان الکی.

کتاب کاردستی او — — به طور گسترده در کلاس های نویسندگی خلاق تدریس می شود.

او Wolverine، X-Force و Ghost Rider را برای Marvel Comics می نویسد. او همچنین برای DC Comics، AWA، و Dynamite Entertainment نوشته است و برای اجراهای مشهورش در Green Arrow، Devil's Highway، Teen Titans، Year Zero، Nightwing و James Bond شناخته شده است.

او سه درام صوتی ده قسمتی برای مارول نوشته است. Wolverine: The Long Night در فهرست 15 پادکست برتر سال توسط اپل قرار گرفت و جایزه رادیو iHeart را برای بهترین پادکست اسکریپت دریافت کرد. آخرین سریال او، Old Man Star-Lord، توسط Entertainment Weekly به عنوان یکی از ده پادکست برتر سال فهرست شد و کریس الیوت، تیموتی باسفیلد، ونسا ویلیامز و دنی گلاور در آن بازی کردند.

داستان‌های داستانی و غیرداستانی او در Esquire (جایی که او یک سردبیر است)، GQ، Time، Men's Journal، Outside، Wall Street Journal، New York Times، Ploughshares، Tin House و Paris Review منتشر شده‌اند.

از افتخارات او می توان به کمک هزینه تحصیلی NEA، جایزه وایتینگ، جایزه پلمپتون، دو جایزه پوشکارت، و گنجاندن در بهترین داستان کوتاه آمریکایی و بهترین کمیک آمریکایی اشاره کرد.

او به همراه جیمز پونزولت کارگردان فیلم تابستان را نوشت و اولین بار در جشنواره فیلم ساندنس 2022 به نمایش درآمد. او همچنین با Ponsoldt در Paramount+ برای اقتباس از Urban Cowboy به عنوان یک سریال تلویزیونی همکاری می کند.

دوره های این مدرس:

آموزش تعلیق نوشتن: چگونه داستان هایی بنویسیم که در هر ژانری هیجان انگیز باشند

Writing Suspense: How to Write Stories That Thrill in Any Genre

"" راز تعلیق چیست؟ بعدا بهت میگم "به بنجامین پرسی، مغز متفکر تعلیق برنده جایزه (شبکه تاریک، سرزمین مردگان) بپیوندید تا او داستان را خراب کند..."