Smitesh Mistry

تصویرگر و طراح

هی، من اسمیتش میستری یک طراح گرافیک و تصویرگر هستم. من دوست دارم محتوایی ایجاد کنم که سرگرم کننده و انتزاعی باشد که پیامی را منتقل کند.

در طول روز مشغول طراحی انواع چیزها از آنلاین تا چاپ هستم، در اوقات فراغت خود از یادگیری مهارت های جدید، طراحی یا برنامه ریزی ویدیوی بعدی خود برای صفحه یوتیوب و اینستاگرام خود لذت می برم.

من قصد دارم کلاس‌های اشتراک مهارت بیشتری در مورد نحوه شروع در جنبه‌های خاصی از طراحی برای افراد مبتدی یا متوسطی که می‌خواهند مهارت‌های شما را بهبود بخشند، تشکیل دهم.

اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید، لطفاً نمایه Skillshare من را دنبال کنید، و اگر از محتوای من لذت بردید و ایده‌هایی برای کلاس‌هایی دارید که به نظرتان مفید است، برای من پیام ارسال کنید/ایمیل بزنید و ببینم چه کاری می توانم انجام دهم

دوره های این مدرس:

آموزش رویاها را تولید کنید: محتوای ویدیوی خود را با انتقال متحرک تغییر دهید

Procreate Dreams: Transform Your Video Content with Animated Transitions

«با یادگیری نحوه افزودن انیمیشن به هر ویدیویی در Procreate Dreams، قدرت تصویرسازی و ویدیو را ترکیب کنید. به عنوان یک خلاق چند رشته ای، اسمیتش. .."


آموزش Procreate Dreams: Design and Animate a Logo Reveal را کشف کنید

Discover Procreate Dreams: Design and Animate a Logo Reveal

"یاد بگیرید که چگونه از Procreate Dreams استفاده کنید در حالی که یک لوگو کاملاً منحصر به فرد برای شما ایجاد می کند. اسمیتش میستری به عنوان یک خلاق چند رشته ای عاشق کاوش است. .."


آموزش تصاویر خود را زنده کنید: هنر خود را در رویاهای تولید کنید

Bring Your Illustrations to Life: Animate Your Art in Procreate Dreams

«هر تصویر Procreate را با انیمیشن در Procreate Dreams زنده کنید. اسمیتش میستری به عنوان یک خلاق چند رشته ای، عاشق کاوش در خلاقیت هایش است. .."


آموزش کاری کنید که هوش مصنوعی برای شما کار کند: بلوک خلاق را بشکنید

Make AI Work for You: Break Creative Block

"هوش مصنوعی را در طوفان فکری قرار دهید، همانطور که یاد می گیرید چگونه از نرم افزار هوش مصنوعی برای غلبه بر بلوک خلاق استفاده کنید. هر تصویرگری بلوک خلاقانه را تجربه کرده است. .."


آموزش نحوه ایجاد محتوای جذاب رسانه های اجتماعی با استفاده از آیفون

How to Create Engaging Social Media Content using Your iPhone

"با ظهور TikTok و حجم عظیمی از محتوایی که روزانه مصرف می کنیم،  ایجاد محتوای توقف انگشتان به یک ضرورت برای برجسته شدن تبدیل شده است. اجتماعی.


آموزش انیمیشن Hand Drawn: The Beginner's Guide to Animating with Procreate

Hand-Drawn Animation: The Beginner's Guide to Animating with Procreate

"تا حالا شده بخواهید انیمیشن را امتحان کنید، اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ آیا علاقه دارید مهارت های دیجیتالی خود را به سطح بعدی ببرید؟ این کلاس برای شما مناسب است! من. .."


آموزش طراحی گرافیک برای مبتدیان: اصول را از طریق طراحی پوستر بیاموزید

Graphic Design for Beginners: Learn the Fundamentals through Poster Design

"در این عصر دیجیتال، همه چیز از نظر بصری مصرف می شود. هر کسی می تواند یک شبه یک تجارت آنلاین کوچک با کمک رسانه های اجتماعی، پلت فرم های طراحی وب و ... ایجاد کند."


آموزش تصویر برای مبتدیان: سبک خود را در Procreate از طریق طراحی شخصیت ایجاد کنید

Illustration for Beginners: Create Your Style in Procreate through Character Design

"تثبیت سبک خود به عنوان یک تصویرگر یک راه عالی برای جذب مشتری، به رسمیت شناختن و ایجاد مخاطب است. در این کلاس، ما یک کاراکتر ترسیم خواهیم کرد."


آموزش داستان سرایی متحرک: در Procreate Dreams یک انیمیشن احساسی بسازید

Animated Storytelling: Create an Emotive Animation in Procreate Dreams

با Procreate Dreams یک انیمیشن کوتاه از استوری بورد تا صادرات انیمیشن نهایی خود را برنامه ریزی و اجرا کنید. به عنوان یک خلاق چند رشته ای، اسمیتش میس. .."


آموزش نقاشی برای مبتدیان: یاد بگیرید چگونه هر چیزی را بکشید

Drawing for Beginners: Learn How to Draw Anything

"یادگیری نحوه ترسیم در ابتدا می تواند دلهره آور به نظر برسد، اما درک نحوه استفاده از Perspective، Value و Composition در نقاشی های خود می تواند به شما امکان ایجاد هر چیزی را بدهد..."