Roxane Gay

نویسنده و ویراستار

نوشتن رکسان گی در بهترین داستان‌های رازآلود آمریکایی 2014، بهترین داستان‌های کوتاه آمریکایی 2012، بهترین نویسندگی جنسی 2012، فضای عمومی، مک سوئینی، خانه حلبی، آکسفورد آمریکایی، داستان کوتاه آمریکایی، بررسی فصلی ویرجینیا و بسیاری دیگر. او یکی از نویسندگان نظر برای نیویورک تایمز است. او نویسنده کتاب های آییتی، یک ایالت رام نشده، پرفروش ترین نیویورک تایمز فمینیست بد است. ، پرفروش‌ترین زنان دشوار در سطح ملی و پرفروش‌ترین گرسنگی نیویورک تایمز. او همچنین نویسنده World of Wakanda برای مارول است. او چندین کتاب در آینده دارد و همچنین در پروژه های تلویزیونی و سینمایی کار می کند.

هر کس داستانی برای گفتن دارد. به نویسنده پرفروش روکسان گی بپیوندید تا داستان خود را بیابید، حقیقت خود را بسازید، و بنویسید تا تفاوت ایجاد کند.

این مسترکلاس یک ساعته نگاهی آموزنده و الهام بخش به چگونگی تبدیل داستان خود به یک مقاله شخصی قدرتمند است. بیاموزید که چگونه صدای شخصی خود را با زمینه وسیع‌تر بسازید—و برای ارتباط با افرادی که می‌خواهید با آنها ارتباط برقرار کنید بنویسید.

مملو از راهنمایی‌های عملی، تاکتیک‌های عملی، و مقاله‌های نمونه، 8 درس ویدیویی شما را از اولین ایده به یک کار نهایی و آماده برای انتشار می‌برد. در تمام مدت، Roxane به شما کمک خواهد کرد:

  • هدف خاصی برای گفتن داستان خود پیدا کنید
  • کار خود را به مکالمات بزرگتر و موضوعات به موقع وصل کنید
  • تحقیقات مهمی را برای حمایت از کار خود انجام دهید
  • برای نوشتن حقیقت خود در خاطرات شخصی پیمایش کنید
  • کار نهایی خود را بنویسید و اصلاح کنید
  • کار خود را برای انتشار ارسال کنید

بعلاوه، این کلاس شامل یک کاربرگ قابل دانلود برای پشتیبانی از تمرینات خلاقانه نویسندگی غیرداستانی شما و همچنین پیوندهایی به منابع اضافی است.

این کلاس برای همه کسانی است که تمایل به نوشتن دارند. چه بخواهید خاطرات خود را به پایان برسانید، مهارت نویسندگی خود را توسعه دهید، یا برای اولین بار قلم روی کاغذ را کاوش کنید، صدای شما مهم است.

دوره های این مدرس:

آموزش نوشتن خلاق: ساخت مقاله های شخصی با تاثیر

Creative Writing: Crafting Personal Essays with Impact

"هر کس داستانی برای گفتن دارد. به نویسنده پرفروش روکسان گی بپیوندید تا داستان خود را بیابید، حقیقت خود را بسازید، و بنویسید تا تفاوت ایجاد کنید. رکسان گی یک نوشته است."