Mari Andrew

تصویرگر و نویسنده

نام من ماری است (با ستاره هم قافیه است) و یک نویسنده، هنرمند، سخنران و علاقه‌مند به فلامنکو هستم و در نیویورک زندگی می‌کنم.

من کتابی درباره بزرگ شدن نوشتم به نام آیا هنوز آنجا هستم؟ و من هنرم را در اینستاگرام به آدرس @bymariandrew پست می کنم. من از داشتن دو کلاس در Skillshare بسیار هیجان زده هستم: یکی در مورد پردازش زمان های دشوار از طریق هنر، و دیگری در مورد هدف گذاری برای آینده از طریق خلاقیت! از حضور شما بسیار سپاسگزارم و امیدوارم از شرکت در این کلاس ها به همان اندازه که من از ایجاد آنها لذت بردم لذت ببرید!

در کلاس جدید خود، نویسنده و تصویرگر ماری اندرو شما را از طریق تمرین‌هایی برای تحول خلاق راهنمایی می‌کند. پیشنهادات متفکرانه و سرگرم کننده او که برای کاوش در زمان انتقال طراحی شده اند (خواه سال نو، تولد، هنگام نقل مکان به یک شهر جدید یا شروع یک کار جدید)، به شما کمک می کند تا دریابید که واقعاً چه کسی هستید و به شما قدرت می دهد یک زندگی خلاقانه و معتبر بسازید که دوست دارید.

تمرینات نوشتن و طراحی بر چهار موضوع اصلی تمرکز خواهند داشت:

  • معنای خلاقیت برای شما چیست
  • انتظارات و اهداف شغلی
  • پرورش یک جامعه فعال
  • شفا و حرکت به جلو

ماری با امضای خود، سبک متفکرانه‌ای که نوشتن و طراحی را در هم آمیخته است، از شما دعوت می‌کند تا با چشمانی تازه به زندگی خود نگاه کنید، امکان را در درون خود بیابید و 2020 را بهترین سال خود کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش تحول خلاق: 9 تمرین برای ترسیم، نوشتن و کشف آینده

Creative Transformation: 9 Exercises to Draw, Write, and Discover Your Future

"همه ما این قدرت را داریم که آینده خود را متحول کنیم. به نویسنده و هنرمند ماری اندرو بپیوندید تا به خود فکر کنید، رویاهای خود را کشف کنید و اولین گام را برای یک دنیای خلاق بردارید."


آموزش طراحی به عنوان خودکشی: 5 راه برای شروع

Drawing as Self-Discovery: 5 Ways to Start

"با ماری اندرو، تصویرگر و نویسنده، احساسات را به توانمندی تبدیل کنید - همه سطوح مهارت استقبال می شود! تصاویر ماری با هر کسی که آنها را می بیند طنین انداز می شود. او...."