Claire Lew

مدیرعامل تیم خود را بشناسید

مدیر عامل شرکت نرم افزاری است که به مدیران ابزار، منابع و آموزش می دهد تا به مدیران کمک کند رهبران بهتری شوند. شرکت او، Know Your Team، به بیش از 15000 نفر در 25 کشور در شرکت هایی مانند Airbnb و Kickstarter کمک کرده است. ماموریت کلر در زندگی این است که به مردم کمک کند در محل کار شادتر شوند. او در سطح بین‌المللی در مورد چگونگی ایجاد محیط‌های کاری بازتر و صادقانه‌تر صحبت می‌کند و در هاروارد بیزینس ریویو، CNBC، Inc، فورچون و دیگران منتشر شده است. کلر همچنین استاد کارآفرینی در دانشگاه نورث وسترن خود است.

دوره های این مدرس:

آموزش مدیریت تیم‌های راه دور: بهترین روش‌ها برای رهبری با اطمینان

Managing Remote Teams: Best Practices to Lead With Confidence

"تیم راه دور خود را با اعتماد به نفس در کنار کلر لو، مدیر عامل تیم خود را بشناسید، رهبری کنید! مدیریت یک تیم از راه دور لازم نیست دلهره آور باشد. به کلر بپیوندید که کلید را به اشتراک می گذارد. .."


آموزش ارتباط موثر: پنج روش برتر برای تیم های راه دور

Effective Communication: Five Best Practices for Remote Teams

"هنگام برقراری ارتباط با تیم راه دور خود در کنار کلر لو، مدیر عامل تیم Know Your Team، آرام، خونسرد و خونسرد شوید! بیایید با آن روبرو شویم - بسیاری از ما Zo را تجربه کرده ایم. .."


آموزش رهبری مدرن: در محل کار بازخورد صادقانه بدهید و دریافت کنید

Modern Leadership: Give & Get Honest Feedback at Work

"در این کلاس سریع و ضروری، ارائه و دریافت بازخورد صادقانه در محل کار را بیاموزید! دادن و دریافت بازخورد صادقانه یکی از سخت ترین مهارت ها برای یک رهبر فعلی است..."