Ryan Booth

فیلمساز، فیلمبردار، کارگردان

رایان بوث از طریق عکاسی، از طریق مهندسی صدا، از طریق کالج، از طریق تگزاس یک فیلمساز است.

رایان بوث کارگردانی است که در تگزاس زندگی می کند. حرفه فیلمسازی بوث در سال 2011 آغاز شد، زمانی که اولین فیلم کوتاه او در مسابقه ای به میزبانی Vimeo و Canon برنده شد و در جشنواره فیلم ساندنس به نمایش درآمد.

او چند سال بعد را صرف کندن دندان‌های خود به عنوان مدیر عکاسی کرد، روی پروژه‌های تجاری برای MTV، Spotify، Under Armour، Pepsi، و Home Depot، و همچنین موزیک ویدیوهای آتلانتیک رکوردز، سونی و یونیورسال موزیک کار کرد. . او دو فیلم مستند را در سال 2015 ساخت، یکی از آنها به سفارش آلخاندرو جی. ایناریتو، کارگردان برنده جایزه اسکار Birdman، که مفاهیم مدرن مضامین بافته شده در آخرین فیلم ایناریتو، The Revenant را بررسی می کند. در سال 2013، او فیلمبردار فیلم This Where We Live است، یک فیلم روایی بود که در SXSW نمایش داده شد و جشنواره و تئاتر موفقی داشت.

علاوه بر پروژه های DP، Booth کارهای کارگردانی بیشتری را انجام داده است. اخیراً، کارگردانی او توجه پالس فیلمز را به خود جلب کرده است، شرکت سازنده برنده جایزه لیموناد بیانسه و برنده جایزه جشنواره کن، عسل آمریکایی. بوث چندین پروژه کارگردانی را با پالس در دست ساخت دارد، از جمله یک برنامه تلویزیونی که قرار است در تابستان 2016 تولید شود

PDN رایان را به عنوان یکی از 20 فیلمساز برای تماشا در سال 2015 معرفی کرد.

دوره های این مدرس:

آموزش فیلمبرداری DIY: ویدیوی خود را شبیه یک فیلم کنید

DIY Cinematography: Make Your Video Look Like a Movie

«به لطف رایان بوث، فیلمبردار و کارگردان مشهور، یاد بگیرید که چگونه با روح عکس بگیرید و ویدیوهای خود را گران‌تر نشان دهید. بیشتر برای سندش شناخته شده است. .."