Chidera Eggerue

Chidera Eggerue (او) پرفروش‌ترین نویسنده کتاب What a Time to Be Alone است، یک فراخوان نیرومند برای تسلیحات برای مردم در همه جا برای ادعای خود و تمرکز بر مزایای مجردی. او در لیست 100 اینفلوئنسر برتر ساندی تایمز 2019، The Evening Standard Progress 1000 تاثیرگذارترین 2019 و 100 زن بی بی سی در سال 2018 حضور داشت. در ژوئن همان سال، او سخنرانی افتتاحیه TEDx خود را برگزار کرد و ترس از تنها ماندن را بررسی کرد. در مجموع، کتاب‌های او بیش از 100000 نسخه در سراسر جهان فروخته است.

بپیوندید!

دفتر خاطرات خود را بردارید و یک صندلی در ردیف جلویی بگیرید تا با نویسنده Chidera Eggerue درباره عشق به خود صحبت کنید. از پیدا کردن صدای واقعی خود تا فراموش کردن چیزهایی که در آگاهی شما نهفته است. در خدمت شما، Chidera شما را در انجام کارهای درونی راهنمایی می کند تا اطمینان حاصل شود که مراقبت از خود چیزی بیش از یک عبارت جذاب سطحی است.

همراه با Chidera، کاوش خواهید کرد:

  • پرورش و سرمایه گذاری روی خود با سخت کوشی و گفتگوهای صادقانه با خودتان

  • درخواست کمک زیرا همه به آن نیاز دارند و جستجوی آن شجاع و آسیب پذیر است

  • محافظت از خود در برابر شک بدون بیگانه کردن افرادی که به آنها اهمیت می دهند

  • شروع به استعمار زدایی منتقد درونی و باورهای شما درباره خودتان

چه مدتی است که کار درونی را انجام داده باشید و چه به دنبال شروع کردن آن هستید، این کلاس عمیق به باز کردن الهام، ابزار و اعتماد به نفس کمک می کند تا افسار داستان خود را به دست بگیرید و یک داستان را شروع کنید. فصل کاملاً جدید.

دوره های این مدرس:

آموزش خودمراقبتی انقلابی: خود واقعی خود را در آغوش بگیرید، پرورش دهید و رشد دهید

Revolutionary Self-Care: Embrace, Nurture, and Grow Your Authentic Self

"شما دقیقاً همانطور که هستید ارزشمند هستید و می توانید تصمیم بگیرید که آن را باور کنید! مهارت های خودپذیری، ارتباط و احترام به خود را در خود ایجاد کنید (و بله، آنها هستند ...."