Ciarra Rouwhorst

خوشنویس و طراح هنرهای زیبا

سیارا روهورست (سیارا کلر) یک هنرمند و طراح خودآموخته است. او در سال 2015 از اینجا در SkillShare شروع به یادگیری خوشنویسی و طراحی کرد. سپس از این مهارت‌ها برای راه‌اندازی کسب‌وکارش در سال 2016 (خط‌نویسی روباه نقره‌ای سابق) استفاده کرد. او عمدتاً با لوازم التحریر سفارشی عروسی و متخصص در خوشنویسی عاشقانه و تصویرسازی آبرنگ کار می کند.

او در سال 2016 با کارگاه آبرنگ خود شروع به تدریس در SkillShare کرد. از آن زمان او سریال The Self Made Creative را راه اندازی کرده است. این مجموعه ای از کلاس های Skillshare است که برای ارائه ابزارهایی به خلاقان خودآموخته برای جهش خلاقانه طراحی شده است. همچنین می‌توانید به این جنبش در اینستاگرام بپیوندید و از هشتگ #selfmadecreative برای فرصتی برای برجسته شدن استفاده کنید. همچنین گروهی وجود دارد که می‌توانید در آن سؤال بپرسید و از دیگر هنرمندان و خلاقان خودآموخته تشویق شوید. نقل قولی وجود دارد که سیارا زندگی می‌کند و ممکن است مری الیور از آن قدردانی کنید: «تاسف‌خورده‌ترین مردم روی زمین کسانی هستند که دعوت به کار خلاقانه را احساس می‌کنند، که قدرت خلاقیت خود را ناآرام و قیام می‌کنند و نه قدرت و نه زمان به آن می‌دهند. " بنابراین برای انگیزه خلاقانه خود وقت بگذارید و بدون پشیمانی زندگی کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش تاج های آبرنگ: فرآیند طراحی گام به گام

Watercolor Crests: Step by Step Design Process

"تصویرسازی با آبرنگ: فرآیند طراحی گام به گام آیا تا به حال نیمه راه یک نقاشی آبرنگ را پشت سر گذاشته اید تا از ناامیدی رها شوید؟ آیا شما می خواهید. .."


آموزش در جعبه ابزار حروف شما چیست؟ ابزار حروف دستی خود را مانند یک حرفه ای بشناسید!

What's in your Lettering Toolbox? Know Your Hand Lettering Tools Like a Pro!

"این کلاس همه چیز در مورد ابزارهای حروف دستی است! ما در مورد ابزارهای اساسی که برای شروع به آن نیاز دارید و همچنین برخی منابع مفید برای افزودن به زرادخانه خود صحبت خواهیم کرد.


آموزش مقدمه شما بر نقاشی آبرنگ: با اطمینان خلق کنید

Your Introduction to Watercolor Painting: Create With Confidence

"آیا کار کردن با آبرنگ برای شما سخت بوده است؟ آیا می خواهید بافت های آبرنگ را به کار طراحی خود اضافه کنید یا جعبه ابزار دستکاری؟ در این کلاس خواهید ..."


آموزش از سرگرمی تا تجارت خوشنویسی: 4 راه برای شروع جذب مشتری

From Hobby to Calligraphy Business: 4 Ways to Start Getting Clients

"خوشنویسی هنر بسیار پرباری است، اما می تواند یک تجارت سودآور نیز باشد. اگر بتوانید روزهای خود را با کاری که دوست دارید بگذرانید، چه شکلی به نظر می رسید..."


آموزش جهش خلاقانه را انجام دهید! غلبه بر ترس از شکست

Take the Creative Leap! Overcoming Fear of Failure

"اگر می خواهید مهارت جدیدی را به خود بیاموزید، یا اشتیاق خلاقانه خود را به سطح بعدی ببرید، این کلاس برای شما مناسب است! شاید می خواهید به نقاشی متمایل شوید، کالی را یاد بگیرید. ..."