Brock Davis

هنرمند تجسمی، مدیر خلاق

براک دیویس یک هنرمند بصری برنده جایزه و متخصص در جهت هنری، تصویرسازی، طراحی گرافیک، عکاسی و کارگردانی خلاق است. براک در 17 سال گذشته در صنعت تبلیغات و طراحی کار کرده است و کارهایی نوآورانه برای Jack Links Beef Jerky، Subaru، Harley-Davidson، Porsche، Gibson Guitars، Rapala و بسیاری دیگر خلق کرده است. کارهای او تحسین ملی و بین المللی را دریافت کرده است و هر جایزه صنعت قابل توجهی از جمله شیر معتبر کن را کسب کرده است.

وقتی برای برندها کار نمی کند، مشغول ساخت چیزهای دیگر است، مانند یک اثر هنری هر روز به مدت یک سال در پروژه خود "Make Something Cool Every Day" و طرح های تی شرت برای خط خود از براک دیویس سه راهی های بچه گانه در فروشگاه های تارگت. او هنرمندی است که به‌طور منظم در نیویورک تایمز، وایرد، اسکوایر، فست کمپانی، نیو ریپابلیک، مجله O همکاری می‌کند و حتی جلدی برای مجله تایم در زیر کمربندش دارد. کارهای حرفه ای و شخصی او میلیون ها بار دیده و به اشتراک گذاشته شده است. درباره او نوشته شده و در NPR، هافینگتون پست، USA Today، ABC، Comedy Central، G4، Boing Boing به نمایش گذاشته شده است و اخیراً به عنوان یکی از ۱۸ رهبر تاثیرگذار طراحی مجله Wired که امروز کار می‌کنند، معرفی شد.

براک با همسرش آلین، دو فرزندشان ایمز و جون و سگی به نام زلدا در مینیاپولیس زندگی می‌کند.

با براک روشن و فیس بوک ارتباط برقرار کنید تا از جدیدترین پروژه های او مطلع شوید.

دوره های این مدرس:

آموزش کلاس کوتاه: ویدیوهای Stop Motion: ایجاد + انیمیشن

Mini-Class: Stop Motion Videos: Create + Animate

"در حالی که تلفن همراه برای عکس گرفتن از ناهار یا گربه شما ... یا گربه شما در حال خوردن ناهار شما عالی است، همچنین یک ابزار خلاقانه همه کاره است. یک روش ساده ...."