Jonathan Van Ness

میزبان، چشم عجیب و غریب و کنجکاو شدن

چگونه می خواهید در دنیا ظاهر شوید؟ در این کلاس عملی و الهام بخش از جاناتان ون نس، متخصص مراقبت از خود، متمرکزترین و قدرتمندترین خود را باز کنید.

همراه با جاناتان، یاد خواهید گرفت:

  • مراقبت از خود را به عنوان تمرینی که برای شما و زندگی شما مناسب است دوباره تصور کنید
  • خواسته های واقعی خود را از طریق ذهن آگاهی و مانتراها کشف کنید
  • با ایجاد یک برنامه ریز مراقبت از خود، خلاقیت و شادی را باز کنید
  • یک روال پایدار و ارزشمند بسازید (مراقبت از خود نباید مثل یک کار طاقت فرسا باشد!)

به‌علاوه، آیین‌های خودمراقبتی شخصی JVN را با درس‌هایی در مورد یوگا، مدیتیشن، صنایع دستی، ژورنال‌نویسی و البته مراقبت از پوست ببینید!

چه یک متخصص خودمراقبتی باشید یا یک مبتدی جدید که احساس خستگی می‌کنید، این کلاس ابزارهای مشخصی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا مهم‌ترین رابطه زندگی‌تان یعنی رابطه‌تان با خودتان را تقویت کنید. در پایان، چارچوبی سرگرم‌کننده و منعطف خواهید داشت که می‌توانید برای سال‌های آینده بر روی آن بسازید، و قدرتی برای عبور از چالش‌های زندگی احساس شادی، کنجکاوی‌تر، و ارتباط بیشتر خواهید داشت. !

جاناتان ون نس یک شخصیت تلویزیونی نامزد جایزه امی، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز، پادکست و آرایشگر برای ستاره ها است. او در سریال راه‌اندازی مجدد برنده جایزه امی نتفلیکس، Queer Eye، بازی می‌کند، جایی که او به‌عنوان گورو مو و مدافع مراقبت از خود می‌درخشد. پادکست جاناتان، کنجکاو شدن با جاناتان ون نس، یک کاوش هفتگی درباره همه چیزهایی است که جاناتان در مورد آنها کنجکاو است. این پادکست توسط Time Magazine به عنوان یکی از برترین پادکست‌های سال 2018 معرفی شد، جایزه رادیو iHeart را برای بهترین پادکست LGBTQ دریافت کرد و نامزد جایزه انتخاب مردم در سال 2020 برای بهترین پادکست پاپ شد.

جاناتان اخیراً اولین تور جهانی کمدی خود را به نام "جاناتان ون نس: جاده به پکن" به پایان رساند که شامل یک نمایش در رادیو سیتی موزیک هال در نیویورک و همچنین توقف در لندن، ایرلند، استرالیا و نیو بود. نیوزلند.

در سپتامبر 2019، او خاطرات افشاگرانه خود را منتشر کرد، Over The Top: A Raw Journey To Self-Love ، که اکنون یکی از پرفروش ترین های نیویورک تایمز است. بیش از حد. Top برنده جایزه انتخاب Goodreads 2019 برای بهترین زندگینامه خاطرات شد و از سوی نیویورک تایمز، مجله تایم و NPR به عنوان یکی از کتاب‌های ضروری خوانده شد. او اخیرا اولین کتاب مصور کودکان خود را منتشر کرد، بادام زمینی برای طلا می رود، در مورد یک خوکچه هندی غیردودویی جنسیتی که همه کارها را با شعله های شخصی خود انجام می دهد.

اگر کلاس JVN را تماشا کرده‌اید و همچنان می‌خواهید در مورد مراقبت از خود اطلاعات بیشتری کسب کنید، به دنبال آن نباشید! در اینجا، JVN در مجموعه Skillshare مکث می‌کند تا به چند سؤال پاسخ دهد، از عادت صبحگاهی که او را به لیست مهمانان در مهمانی شام ایده‌آلش می‌رساند:

برای نکات بیشتر در مورد پرورش کنجکاوی و شادی، !

دوره های این مدرس:

آموزش کتاب راهنمای نهایی مراقبت از خود: خود متمرکز خود را کشف و پرورش دهید

The Ultimate Self-Care Playbook: Discover & Nurture Your Centered Self

"چگونه می‌خواهید در دنیا ظاهر شوید؟ با سوپراستار خودمراقبتی جاناتان ون نس به عنوان راهنمای خود قفل اصلی‌ترین و قدرتمندترین خود را باز کنید! به عنوان تلویزیون و پادک. .."