Sara Boccaccini Meadows

طراح و تصویرگر چاپ

Sara Boccaccini Meadows یک طراح چاپ و تصویرگر است که در بروکلین، نیویورک زندگی می کند. او که اصالتاً اهل تپه‌های نورد ناحیه پیک، انگلستان بود، از کلاژ هنر لیدز با درجه یک ممتاز در پارچه و الگوی سطح فارغ‌التحصیل شد.

سارا از طبیعت و جزئیات ریز محیط روزمره خود الهام می گیرد تا تصاویر چاپی منحصر به فرد و نامتعارفی خلق کند. کارهای او در Refinery 29، Pantone، Flow Magazine، Design Sponge، Freelance Wisdom، Flow Magazine، Artistic Moods، I-D Magazine و Maker's Magazine به نمایش درآمده است.

همچنین سارا یک طراح با تجربه پارچه چاپی، بر طرح های منحصر به فرد و نوآورانه تمرکز می کند. در طول هشت سال گذشته، او برای برندهای مد برتر از جمله Etro، DVF، Zara، H M، DKNY، Urban Outfitters، Rebecca Taylor، Oshkosh، Prism، ​​Guess و Rebecca Minkoff چاپ کرده است.

آیا می خواهید دست خود را در آبرنگ های گرانبهایی که سارا به آنها می شناسد امتحان کنید؟ کتاب او دارای بیست پروژه جذاب آبرنگ "مینی" است که می‌توانید نقاشی کنید و کادربندی کنید، از جمله گل‌ها، مناظر طبیعت، و موارد دیگر.

دوره های این مدرس:

آموزش تصویر گیاه شناسی: یک باغ رنگارنگ را با آبرنگ و گواش رنگ کنید

Botanical Illustration: Paint a Colorful Garden with Watercolor and Gouache

"عاشق به تصویر کشیدن مواد گیاهی با جزئیات و سرسبز هستید؟ یاد بگیرید که چگونه آبرنگ و گواش را برای نقاشی یک باغ رنگارنگ ترکیب کنید! در این کلاس 35 دقیقه ای، تصویرگر سارا بو..."