Lauren Hom

نامه نگار، طراح، عاشق چیتو

لورن هوم یک طراح، نامه نویس و مربی است. او که خود را "هنرمند با مغز تجاری" معرفی می کند، در حین تحصیل تبلیغات در دانشکده هنرهای تجسمی، حروف دستی را به عنوان سرگرمی انتخاب کرد. در طی چند سال آینده (و به لطف قدرت اینترنت)، او از چند پروژه اشتیاق هوشمندانه برای یک حرفه طراحی پر رونق استفاده کرد.

لورن که به‌خاطر پالت‌های رنگی روشن، حروف‌های بازیگوش و کپی‌نویسی عجیب و غریبش شناخته می‌شود، آثاری را برای مشتریانی مانند Vans، Google و Adobe ایجاد کرده است. او دوست دارد آنچه را که آموخته است از طریق Q همانطور که در اینستاگرام و کاتالوگ دوره های آنلاین خود در زمینه حروف نویسی، بازاریابی، نقاشی دیواری و موارد دیگر انجام می دهد به اشتراک بگذارد.

هنگامی که او روی پروژه‌های مشتری کار نمی‌کند یا تدریس نمی‌کند، می‌توانید او را بیاموزید که چگونه غذاهای مورد علاقه‌اش را از ابتدا درست کند یا رویای پروژه اشتیاق بعدی خود را داشته باشد.

شعار لورن این است و همیشه خواهد بود: «سخت کار کن، اغلب میان وعده بخور». پس از تقریباً یک دهه در صنعت طراحی، او متوجه می‌شود که همیشه سخت کار کردن پایدار نیست، اما او آن را در 23 سالگی روی ساعد خود خالکوبی کرد، بنابراین همیشه شعار او خواهد بود و او با آن خوب است. او فقط به خود و دیگران یادآوری می کند که اکنون استراحت های بیشتری داشته باشند.

در سال 2023، لورن قصد دارد به مدرسه آشپزی برود تا مهارت های خلاقانه خود را گسترش دهد و نقطه تلاقی هنرهای گرافیک و هنرهای آشپزی را کشف کند.

دوره های این مدرس:

آموزش بهره وری خلاق: یک خلاصه برای تقویت پروژه اشتیاق خود بسازید

Creative Productivity: Build a Brief to Boost Your Passion Project

"یک فرمول ضد شکست برای شروع پرش پروژه خلاقانه بعدی خود را کشف کنید! تصویرگر لورن هوم علاقه جدی به پروژه های پرشور و دلایل خوب دارد. .."


آموزش حروف دستی برای نقاشی های دیواری با گچ

Hand Lettering for Chalk Murals

"فضای خود را با گچ چاشنی کنید! به هنرمند حروف‌نویسی لورن هوم بپیوندید تا در یک کلاس سرگرم‌کننده 40 دقیقه‌ای برای زنده کردن نقاشی‌های دیواری با گچ زندگی کنید. شما با او به پشت صحنه خواهید رفت..."