Manon Louart

طراح حرکت و تصویرگر

اسم من Manon Louart است.
من یک طراح و تصویرگر فرانسوی هستم.

در کار حرفه ای خود، من عمدتاً به عنوان یک تصویرگر و طراح حرکت با طراحان گرافیک و استودیوهای با استعداد، در پروژه‌هایی برای: کانورس، اینستاگرام، آدیداس، ادوبی... و موارد دیگر!

کار شخصی من بر روی تصاویر متحرک مراقبه و آرامش‌بخش متمرکز است، اغلب به هر طریقی برخی از گیاهان از مجموعه من را نشان می دهد. این یک فرآیند خلاقانه است که عمیقاً از آن لذت می برم و گاهی اوقات بسیار مورد نیاز را از دنیای فریلنسینگ سریع فراهم می کند.

دوره های این مدرس:

آموزش تصاویر خود را با افترافکت متحرک کنید

Animate Your Illustrations with After Effects

" یاد بگیرید که چگونه تصاویر خود را برای رسانه های اجتماعی با استفاده از افتر افکت متحرک کنید! این کلاس برای تصویرگرانی که می‌خواهند انگشتان پای خود را در انیمیشن فرو کنند عالی است. .."


آموزش تصویرسازی اختلاف منظر: صحنه های سه بعدی مسحورکننده را در Adobe After Effects ایجاد کنید

Parallax Illustration: Create Mesmerizing 3D Scenes in Adobe After Effects

" آیا به دنبال افزودن چیزهای بیشتری به تصاویر دیجیتال خود هستید؟ انیمیشن اختلاف منظر ممکن است پاسخی باشد که به دنبال آن هستید! با کمک افتر افکت. .."


آموزش تایپوگرافی خود را ارتقا دهید: ایجاد استیکرهای متحرک در افتر افکت

Level Up Your Typography: Creating Animated Stickers in After Effects

" تایپوگرافی خود را ارتقا دهید: ایجاد استیکرهای متحرک در افتر افکت آیا به دنبال اضافه کردن چیزی بیشتر به کار تایپوگرافیک خود هستید، توجه را جلب کنید. .."


آموزش تصاویر انیمیشن های Adobe After Effects: Créez une boucle animée parfaite

Illustrations Animées avec Adobe After Effects: Créez une boucle animée parfaite

"Apprenez à animer vos illustrations digitales avec After Effects! Si vous avez toujours rêvé de donner vie à vos illustrations sans passer par l’animation trad. .."