Nia Hogan

قصه گو

من یک مربی، نویسنده چند چاپ شده، خالق دوره و تسهیل کننده شما هستم.

من در اصل اهل نیوجرسی هستم، اما فلوریدا بیش از 20 سال است که خانه من بوده است. من MFA خود را در نویسندگی خلاق برای سرگرمی از دانشگاه فول سایل به دست آوردم و همچنین کارشناسی ارشد آموزش هستم. من 4 رمان و 1 کتاب کاردستی و همچنین چندین منبع برای نویسندگان منتشر کرده‌ام.

من در تمام زندگی ام برای سرگرمی می نویسم و ​​تقریباً 10 سال است که در کار نوشتن هستم. من رمان‌های ارواح‌نویسی کرده‌ام، نسخه‌های بی‌شماری برای وب‌سایت‌ها و کسب‌وکارهای کوچک نوشته‌ام و به بسیاری از نویسندگان کمک کرده‌ام تا در طول سال‌ها هنر خود را توسعه دهند.

وقتی نمی نویسم، به دنبال محتوای جدیدی برای ایجاد یا جمع کردن با یک کتاب خوب هستم.

می خواهید بیشتر بیاموزید؟

من را بررسی کنید
دوره های این مدرس:

آموزش قبل از عرضه کتاب: 13 بهترین روش

Before The Book Launch: 13 Best Practices

"راه اندازی کتاب شما زمان هیجان انگیزی برای همه نویسندگان است. هنگام انتشار خود، مهم است که برنامه ای برای به حداکثر رساندن 30 تا 90 روز اول پس از انتشارات خود داشته باشید. ..."


آموزش پرورش و انتشار

Cultivate & Publish

"آیا با هدف‌گذاری و اجرا یا سازمان‌دهی وظایف مشکل دارید؟ Cultivate amp; Publish Planner یک منبع رایگان است که در این دوره گنجانده شده است.


آموزش توسعه طرح برای مبتدیان

Plot Development for Beginners

"نوشتن داستان باید راهی سرگرم کننده برای فرار از واقعیت با ایجاد یک دنیای داستانی و شخصیت هایی برای حرکت در آن باشد. چه نوشتن یک داستان کوتاه یا یک داستان کامل. ..."


آموزش نوشتن داستانی که می فروشد: رویکرد P. C. C. S. E. L. F

Writing Fiction That Sells: The P. C. C. S. E. L. F Approach

"آیا رویای این را دارید که کتابتان پرفروش باشد یا درآمد تمام وقت به عنوان نویسنده داشته باشد؟ بهترین رمان ها خوانندگان را به سفری می برند که احساس واقعی می کند، راه را باز می کند..."


آموزش فرآیند پیش انتشار برای خود ناشران

The Pre-publishing Process for Self-publishers

"ارائه کتاب شما در مقابل مخاطبان با درک گزینه های توزیع شما شروع می شود. این دوره برای نویسندگانی است که تصمیم به انتشار خود می گیرند."


آموزش رمان نویسی برای مبتدیان: چگونه اولین پیش نویس خود را بنویسیم

Novel Writing for Beginners: How to Write your First Draft

"رمان نویسی برای مبتدیان: چگونه اولین پیش نویس خود را بنویسید دوره ای برای نویسندگان جدید یا مشتاقی است که می خواهند ایده های خود را به واقعیت تبدیل کنند. ساختن اولین ها..."


آموزش داستان طوفان فکری

Brainstorming Fiction

"به پیشنهادهایی برای نحوه ایجاد خط داستانی بعدی خود نیاز دارید؟ این دوره روش های طوفان فکری انفرادی، تمرینات طوفان فکری، و نکات و بهترین تمرین ها را پوشش می دهد."


آموزش طرح کلی داستان برای مبتدیان

Outlining Fiction for Beginners

"آیا به دنبال به دست آوردن درک بهتری از نحوه ترسیم طرح کلی ایده های داستانی خود هستید؟ سپس Outlining Fiction for Beginners برای شما مناسب است. این دوره ... را پوشش می دهد."


آموزش قالب بندی و طراحی برای خود ناشران

Formatting and Design for Self-Publishers

"جلد شما رزومه کتاب شما است. درک طراحی بیرونی و نحوه ایجاد جلدی که خود را به مخاطبان خود بفروشد برای ماندگاری شما بسیار مهم است..."


آموزش بهبود نوشتن خلاقانه

Improving Your Creative Writing

"یک نویسنده خلاق قوی بودن ارزش دارد. اگر به نوشتن داستان های تخیلی علاقه دارید، آسمان محدودیت دارد! این دوره با نویسندگان جدید طراحی شده است. . .."


آموزش راهنمای فرآیند ویرایش برای خود ناشران

A Guide to the Editing Process for Self-Publishers

"ویرایش بخش مهمی از فرآیند خودنشر است. این چیزی فراتر از انجام اصلاحات در گرامر و اشتباهات املایی در دست نوشته شماست. ویرایش ضعیف صفحه...."


آموزش ویرایش داستان برای مبتدیان

Editing Fiction for Beginners

"ویرایش فرآیند بازنگری در کار شما، بهبود سازمان، گرامر و نقطه گذاری، محتوا و ارائه است. این دوره برای نوشتن طراحی شده است..."


آموزش چرا باید خودم منتشر کنم؟

Why Should I Self-publish?

"چرا باید خودم منتشر کنم؟" یک دوره آموزشی خودیاری برای نویسندگان مشتاق (چه داستانی و چه غیرداستانی) است تا تعیین کنند که آیا خودنشر گزینه ای مناسب است یا نه...."


آموزش مبانی جهان سازی

The Fundamentals of World-building

"آیا در مرحله برنامه ریزی برای نوشتن یک رمان هستید؟ آیا می خواهید در مورد اصول ساختن یک دنیای داستانی همه جانبه بیشتر بدانید؟  اگر نویسنده کتاب هستید..."


آموزش توسعه شخصیت برای مبتدیان

Character Development for Beginners

"شخصیت‌ها داستان‌های ما را هدایت می‌کنند، بنابراین یک شخصیت توسعه نیافته احتمالاً منجر به یک طرح توسعه‌نیافته می‌شود. این دوره برای نویسندگانی است که به کمک در زمینه خلاقیت نیاز دارند.