Alicia Souza

تصویرگر | خبره چیپس

نام من آلیشیا سوزا است و من یک طراح مصور هستم که با خانواده کوچکم که شامل نوزاد مبهم و اخیراً یک نوزاد انسان است، در بنگلور خوش آب و هوا، هند زندگی می کنم. من در خاورمیانه به دنیا آمدم، سپس چندین سال را به تحصیل و کار گذراندم تا اینکه حدود یک دهه پیش به هند نقل مکان کردم. من برای بسیاری از برندها و شرکت‌های بزرگ (مشتریان من شامل Google، Adobe، Apple، Yahoo، Mondelez، Penguin و بسیاری دیگر) کار می‌کنم و همچنین کالاهای مصور برای خطوط تولید خود ایجاد می‌کنم.

کار من همچنین در سطح بین المللی در کتاب های کودکان، مجلات، روزنامه ها و محصولات ظاهر شده است. من شگفت‌انگیزترین انجمن آنلاین را در رسانه‌های اجتماعی دارم که شادی و قهقهه‌های من را در مورد مسخره‌ها و مسخره‌های روزمره به اشتراک می‌گذارند.

از اینکه خواندید متشکرم و از آشنایی با شما خوشحالم!


دوره های این مدرس:

آموزش Illustrate for Merchandise: اثر هنری خود را به محصول تبدیل کنید

Illustrate for Merchandise: Transform Your Artwork Into Products

"اگر ایجاد برای صفحه رضایت بخش است، تصور کنید که هنر خود را به چیزی تبدیل کنید که می توانید از آن استفاده کنید، بپوشید یا هدیه دهید. با تصویرگر و کارآفرین مشهور چگونه یاد بگیرید. ..."


آموزش هنر خود را آنلاین بفروشید: یک فروشگاه آنلاین راه اندازی و راه اندازی کنید

Sell Your Art Online: Launch and Run an Online Store

"تبدیل اشتیاق خود به سود خود هنر است. با یادگیری نحوه ایجاد، راه اندازی و آوردن ترافیک به یک فروشگاه آنلاین از طریق آموزش خلاقیت خود را ارتقا دهید. . .