Fernando Arruda

نوازنده، تهیه کننده، دی جی

فرناندو آررودا یک حرفه ای صدا و آهنگساز برزیلی است که در بروکلین، نیویورک زندگی می کند. فرناندو به‌عنوان آهنگساز، هنرمند، مهندس صدا و طراح صدا، تلاش کرد تا مهارت‌ها و تجربه‌های 360 درجه‌ای را در صنعت صدا به دست آورد و به او اجازه داد تا روی پروژه‌های متنوعی مانند فیلم، مستند، انیمیشن، موسیقی کنسرت، تعاملی کار کند. رسانه ها و خیلی بیشتر فرناندو واژگان موسیقایی مفصل و غنی را به نمایش می گذارد، زیرا احساس می کند در خانه خود است، چه در حال کار بر روی یک آهنگ هیپ هاپ باشد و چه بر روی یک موسیقی ارکستر.

فرناندو آرودا صداها را سازماندهی می کند. او به عنوان یک نوازنده چند ساز (ساکس، فلوت، کلارینت، پیانو، گیتار آکوستیک، EWI4000s و سینتیکس)، آهنگساز و طراح صدا، اجراهای آکوستیک زنده را با موسیقی الکترونیکی بسیار پردازش شده، از موسیقی ارکستر گرفته تا جاز، ادغام می کند. به سبک های مصنوعی زیرزمینی و پاپ. کار او بر تنوع، برتری فنی، بیان دقیق احساسی و اصالت تمرکز دارد. او به عنوان کاوشگر بسیاری از جنبه های صحنه موسیقی در جهان، به عنوان یک نوازنده جاز و سشن در استرالیا و نیویورک (2004-2010)، به عنوان مهندس صدا، آهنگساز و طراح صدا (2010-تاکنون)، در تورهای مختلف کار کرد. ایالات متحده آمریکا به عنوان نوازنده ساکس و دی جی (Neon Hitch, Ariana and the Roses, Dark Inc. 2011-2012) به عنوان معلم (, The New School, , خصوصی, 2011-اکنون) کارگردان موسیقی و طراح صدا برای تئاتر (La MaMa، مدرسه جدید، ، 2009-اکنون) و به عنوان آهنگساز برای موسیقی فیلم و کنسرت (2012-اکنون). یک متخصص در تئوری، تاریخ و اجرا موسیقی (مدرسه موسیقی برازیلیا؛ ؛ واحد هنرهای نمایشی استرالیا؛ مدرسه جدید موسیقی جاز و موسیقی معاصر، کالج یوجین لانگ)، فرناندو آرودا هم به‌عنوان مجری (B.F.A.) و هم به‌عنوان مورخ (B.A.) فارغ‌التحصیل شد. در حال حاضر او مدرک کارشناسی ارشد (M.M.) را در  برای آهنگسازی فیلم، چندرسانه‌ای و آهنگسازی کنسرت دنبال می‌کند.

او یکی از بنیانگذاران و نوازنده باریتون ساکس کوارتت تحسین شده ساکسیفون کلاسیک Art Sax است. در سال 2014، آرت ساکس اولین سی‌دی Gare Saint Lazare را منتشر کرد: اولین نسخه کلاسیک او هم به‌عنوان مجری و هم به‌عنوان تهیه‌کننده. در سال 2016، فرناندو Inversions باخ را که برای گروه موسیقی دو نفره ساکسیفون تنظیم شده بود منتشر می‌کند.

فرناندو آررودا در صحنه موسیقی رقص الکترونیک نیز به عنوان  شناخته می‌شود. به این ترتیب، او 3 آلبوم انفرادی منتشر کرد (2011، 2012، 2013)، و انتشار دیگری برای پاییز 2015 برنامه ریزی شده است. به عنوان یک سایدمن، آهنگساز مهندس صدا و تهیه کننده، او از 20 نسخه رسمی فراتر می رود. او همچنین یکی از اعضای رای دهنده آکادمی ضبط (گرمی) و عضو اصلی  است.

فرناندو به عنوان آهنگساز، طراح صدا، نوازنده جلسه و مهندس میکس، با موسیقی برای تصویر متحرک کار می کرد. در استودیوی صوتی خلاقانه نیویورک Antfood، جایی که او این شانس را داشت که با مارک هایی مانند ، Facebook، ، میان وعده های میوه، ، Air Jordan و شرکت های بزرگی مانند ، Trollbäck، ، BuckTv، ، Vice و  به نام چند مورد.

برخی از علایق او عبارتند از: خاستگاه فناوری دیجیتال و ارتباط آن با جنگ جهانی دوم، جنگ سرد، موسیقی معاصر و سیستم های مالی. علایق دیگر عبارتند از: پس از مرگ هنر، نمونه‌گیری صوتی،  موسیقی و حمایت از محیط صوتی سالم‌تر شهری.

کنجکاوی:

→  FJAZZ مجوز سه تا از تولیداتش را برای فیلم بلند، برنده جایزه تدی هیئت داوران جشنواره بین‌المللی فیلم برلین، به کارگردانی استیسی پاسون و تهیه‌کنندگی بارب موریسون، به اشتراک گذاشتن صورتحساب با دیوید بووی و برایان انو.

→ فرناندو مهندس بود. ، خواننده پس زمینه مرد و نوازنده ترومبون در یکی از تک آهنگ های Blondie ، جایی که از نزدیک با دیوا تالار مشاهیر راک رول، دبی هری همکاری داشت.

← فرناندو با اسطوره ساکس و عضو گروه دیو متیوز  به عنوان یکی از آهنگسازان پروژه فیلم Inle Heritage کار کرد.

→ فرناندو طراح اصلی صدا برای برنامه اندرویدی واقعیت مجازی مارول بود که اکران دومین فیلم انتقام جویان، انیمیشنی توسط افسانه  اندرو دافی را تبلیغ کرد. فرناندو صداهای پرتو دفع کننده مرد آهنی، غرش هالک، چرخش سپر کاپیتان امریکن و بسیاری از ساب اولترون ها را که در حال له شدن، شکستن، پرتاب شدن و منفجر شدن هستند، همه در حرکت آهسته ساخته است!

→ ساکس تنور فرناندو را می‌توان بر روی وینیل در همکاری سال ۲۰۱۶ با اسید هاوس و اسطوره تکنو زیرزمینی شنید.

→ او مرد جانبی ونسا دائو بود نواختن کلارینت در سال 2014. 

→ فرناندو از همکاری با اسطوره‌های تئاتر مانند ، اُزی رودریگز، ، سیسیلیا روبینو، ، تری لذت برد. O'Reilly، و Peter Franzen، برای نام بردن چند مورد.

دوره های این مدرس:

آموزش تئوری موسیقی: کاوش در صدا، ریتم و ملودی در شبکه MIDI

Music Theory: Exploring Sound, Rhythm, and Melody on the MIDI Grid

"30 تا 60 ثانیه موسیقی ایجاد کنید که شامل ملودی و آکورد باشد. همچنین می توانید یک خط باس و حلقه درام اضافه کنید. از مجموعه ابزار مفاهیم تئوری خود استفاده کنید - مقیاس ...."