Wild Rabbit Productions

تولید فیلمبرداری هوایی و هواپیماهای بدون سرنشین

خرگوش وحشی یک شرکت فیلمبرداری هوایی لس آنجلسی است که از فناوری پهپاد برای ثبت تصاویری خیره کننده برای صنایع سرگرمی و ورزش استفاده می کند.

درو رابرتز موسس و خلبان است. درو متولد آتلانتا، GA، یک عکاس تحصیل کرده در مرکز هنری با تمرکز بر تصویربرداری تجاری است. او یک علاقه‌مند به خودرو با تجربه در زمینه مکانیک، عکاسی مسابقه‌ای است. درو با علاقه فزاینده به تصویر متحرک، در تلاش است تا فیلمبرداری را با فناوری نوآورانه ترکیب کند. او فقط یکی از بنیانگذاران شرکت نیست، بلکه خلبان اصلی مهندس هواپیماهای بدون سرنشین است.

ناتان لابروزا یک تکنسین و خلبان هواپیماهای بدون سرنشین است. ناتان اهل لوگان، UT، جدیدترین عضو خرگوش وحشی است. درو برابر با اشتیاق خودرو است، این دو سابقه کار قبلی را به اشتراک می گذارند. ناتان طراحی CAD، مهارت های فنی مدیریت عملیات ساخت و ساز را به تیم می آورد و در عین حال به مهندسی ناوگان کمک می کند.

دوره های این مدرس:

آموزش مقدمه ای بر فیلمبرداری هوایی: کارگردانی خلاق برای فیلمبرداری با هواپیماهای بدون سرنشین

Introduction to Aerial Videography: Creative Direction for Drone Filming

"به فیلم‌برداران هوایی Wild Rabbit و متخصصان پهپاد DJI بپیوندید تا مقدمه‌ای برای ضبط فیلم‌های هوایی با جدیدترین فناوری پهپادها داشته باشید! این...."


آموزش فیلمبرداری هوایی پیشرفته: داستان سرایی با موضوعات

Advanced Aerial Videography: Storytelling with Subjects

"تکنیک های پیشرفته فیلمبرداری هواپیماهای بدون سرنشین را بیاموزید تا فیلم های هوایی خود را به سطح بعدی ببرید. این کلاس 50 دقیقه ای - دومین قسمت از تولید خرگوش وحشی. .."