Michael Fugoso

تصویرگر و طراح

سلام به همه، نام من مایکل فوگوسو است... اگر با کارهای من آشنا هستید، احتمالاً مرا از طریق نام مستعار اینستاگرامم می شناسید.

من یک تصویرگر/طراح هستم که در اصل اهل سن دیگو هستم و اکنون در آستین، TX کار می کنم. من عمدتاً برای برخی از بزرگترین شرکت‌های هوافضا، مانند ناسا، بوئینگ، بلو اوریجین، گروه آریان و غیره کار تصویری انجام می‌دهم. با این حال، کار به همین جا ختم نمی شود، زیرا من همچنین کارهای تصویری رسمی زیادی برای شرکت های عظیمی مانند Adobe، Oracle، IBM، Salesforce، Volvo و بسیاری دیگر انجام داده ام.

بیشتر عمرم در دنیای هنرمند/طراح حرفه‌ای نبودم... در 29 سالگی زندگی معمولی را تجربه می‌کردم. در 30 سالگی بالاخره هنر مرا فراخواند و زندگی من از آنجا تغییر کرد.

من الان 37 ساله هستم. در 7 سال خلقت، تصویرسازی تعداد زیادی سفینه فضایی، موشک، هواپیماهای جت، روبات‌ها و غیره... خوشبختانه آنچه را که دوست دارم در این بخش آخر زندگی‌ام پیدا کردم. من عمدتاً حرکت به Skillshare را شروع کردم تا همه چیزهایی را که می‌دانم به شما آموزش دهم، بنابراین امیدوارم بتوانید زودتر از من به خلاقیت خود برسید و در یک بازه زمانی 5 ساله به آن سطح حرفه‌ای برسید.

دوره های این مدرس:

آموزش تکنیک های تصویرسازی دیجیتال: ایجاد یک سبک پاپ آپ کاغذی

Digital Illustration Techniques: Creating a Paper Pop-Up Style

"می خواهید یاد بگیرید که چگونه طرح های دیجیتال خود را به سطح بعدی ببرید؟ دوستان من به کلاس من خوش آمدید! در این کلاس، یک سبک منحصر به فرد را به شما آموزش می دهم. .."