Ash Graydon

مشاور UX و SEO | مدیر عامل و موسس

سلام! اسم من اش گریدون است. از ملاقات شما خوشبختم. من یک مهندس فاکتورهای انسانی و سیستم متخصص در تحقیقات UX و بهینه سازی موتورهای جستجو با 18 سال تجربه در فناوری هستم. من علاقه زیادی به آموزش و راهنمایی متخصصان UX دارم تا به رشد شغلی آنها کمک کنم و همچنین تخصص خود را به مشاغل کوچک و متوسط ​​بیاورم تا به رشد آنها کمک کنم.

می‌خواهم به چند درخواست و سؤالی که بینندگان و دنبال‌کنندگان من اغلب پست می‌کنند پاسخ دهم.

اول، بسیاری از شما درخواست کرده اید که نمونه ها و مطالعات موردی بیشتری را به اشتراک بگذارم. من دوست دارم این کار را انجام دهم و موافقم! اکثر کارهای من توسط NDA محافظت می شود. این بدان معنی است که من نمی توانم آن را در سیستم عامل هایی مانند Skillshare به اشتراک بگذارم. من از مثال‌های آژانسم استفاده کردم زیرا حقوق قانونی آن را دارم و می‌توانم آن را آزادانه با همه شما به اشتراک بگذارم.

دوم، زمانی که از کلاس Personas من فیلمبرداری شد، باردار بودم و چند ماه پس از راه‌اندازی، یک دختر بچه شکننده از نظر پزشکی به دنیا آوردم. دختر من الان 3 ساله است و خیلی خوب است. مراقبت از سلامتی و سلامتی دخترم در چند سال گذشته یک اولویت مشخص بوده است. من تمام نظرات و بازخوردهای شما را خوانده ام و سعی کرده ام در جریان سوالات و پست های شما باشم. امیدوارم به زودی بتوانم کلاس های بیشتری را با نمونه ها و مطالعات موردی بیشتر ارسال کنم.

سوم، شوهرم فیلمبردار است. او به من در فیلمبرداری این کلاس کمک کرد. می‌خواهم به او برای کیفیت شگفت‌انگیز صدا و تصویر اعتباری بدهم. وب سایت های او graydonfilm.com و samgraydon.com هستند.

چهارم، حرفه من در چند سال گذشته به پیشرفت خود ادامه داده است. من به کار تمام وقت به عنوان مدیر برنامه تحقیق و تحلیل در فضای ابری ادامه می دهم و آژانس من اکنون Akorn.Digital نام دارد. همانطور که در بالا ذکر کردم، از آنجایی که سلامت دخترم همچنان رو به بهبود است، امیدوارم بتوانم تمرکز آژانسم را به آموزش و راهنمایی از طریق Skillshare تغییر دهم. لطفاً انرژي‌هاي مثبت را براي ما ارسال كنيد، و من اميدوارم در چند ماه آينده چند كلاس جديد ارسال كنم! با تشکر از همه شما برای نظرات و حمایت فوق العاده شما. به سلامتی!

دوره های این مدرس:

آموزش Personas: UX خود را با طراحی انسان محور بهبود دهید

Personas: Improve Your UX with Human-Centered Design

"در این کلاس، اشلی کار، حرفه ای کهنه کار UX هر آنچه را که باید در مورد پرسوناها بدانید به شما آموزش می دهد. بیاموزید که پرسوناها چیستند، چرا برای آنها مهم هستند..."