Arlyn Hernandez

نویسنده و دکوراتور

آرلین یک نویسنده طراحی داخلی است که تبدیل به دکوراتور شده است. پس از بیش از یک دهه ساختن مقاله‌هایی با ارزش و الهام‌بخش برای افرادی مانند آپارتمان‌درمانی، سبک توسط امیلی هندرسون، طراحی داخلی لوکس + طراحی و دیگران، او از صحبت کردن <تغییر کرد./span> در مورد طراحی به انجام طراحی. کارهای او در وب‌سایت‌ها و نشریاتی مانند Domino، Lonny، Food52 و HGTV نمایش داده شده است.


به‌عنوان یک طراح که با برندهای لوکس و مقرون‌به‌صرفه کار کرده است، آرلین می‌داند که طراحی خوب به میزان هزینه‌ای که خرج می‌کنید بستگی ندارد، بلکه کمی برنامه‌ریزی و کمک بزرگ به فردیت است. کاغذ دیواری سقف؟ مطمئنا، چرا که نه!


از نظر آرلین، هر خانه ای باید بازتابی از مردمی باشد که در آن زندگی می کنند و هیچ دوتا نباید یکسان باشند. او به رنگ و التقاط اعتقاد دارد، اما نه به روند. این خانه شماست، شما باید در آن زندگی کنید، بنابراین ممکن است آن را دوست داشته باشید، مهم نیست در چه مرحله ای از زندگی هستید.

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی داخلی: برای اتاق ایده آل خود طرحی ایجاد کنید

Interior Design: Create a Plan For Your Perfect Room

«وقت آن است که با این کلاس گام به گام از آرلین هرناندز، از Pinterest خارج شوید و وارد اتاق نشیمن خود شوید! دریابید که چگونه اتاق های زیبایی را که می بینید بگیرید. .."