Rachel Andrew

توسعه دهنده وب، سخنران و نویسنده

ریچل اندرو در بریستول، انگلستان زندگی می کند. او نیمی از شرکت توسعه وب است، شرکتی که در پشت Perch CMS و قرار دارد. . کارهای روزانه او می تواند شامل هر چیزی باشد، از توسعه محصول گرفته تا توسعه CSS، و او در مورد همه این موضوعات در وبلاگ خود در rachelandrew.co.uk می نویسد. p>

راشل از سال 1996 روی وب کار می کند و تقریباً به همین مدت در مورد وب می نویسد. او نویسنده یا نویسنده 22 کتاب از جمله است و به طور منظم در تعدادی از نشریات چه به صورت آنلاین و چه آفلاین همکاری می کند. او یک کارشناس توسعه دهنده گوگل برای فناوری های وب، کارشناس دعوت شده W3C به گروه کاری CSS و سردبیر مجله Smashing است. ریچل یک سخنران مکرر در رویدادهای توسعه و طراحی وب از جمله An Event Apart، Smashing Conference و Web Directions Code است.

ریچل یک دونده مسافتی مشتاق است و دوست دارد هنگام شرکت در کنفرانس‌ها، افراد را تشویق کند تا برای دویدن بیایند، با درجات مختلف موفقیت. او همچنین یک دانشجوی خلبان و متخصص هوانوردی است. می توانید او را در توییتر به عنوان .

پیدا کنید
دوره های این مدرس:

آموزش CSS Essentials: شروع کار با CSS Grid

CSS Essentials: Getting Started with CSS Grid

"می‌خواهید طرح‌بندی‌های دو بعدی سریع و انعطاف‌پذیر در CSS بسازید؟ با CSS Grid چگونه یاد بگیرید! به استاد وب، سخنران و نویسنده ریچل اندرو برای این کلاس بپیوندید. ..."